Bukefalos 28 år!

I

Isidor

kanske ligger i fel forum men. jag har 3 katter och ska köpa en ny soffa tänkte spray in den i fy spray. det jag skulle vilja vet om det håller katterna borta med klösning ? sen ger det fläckar eller inte fläckar på ljust tyg ?
 
Sv: Fy spray

Min erfarenhet är att katterna ger blanka :devil: i fyspray.
Även om det hade fungerat skulle jag vara mycket skeptisk till att använda det i soffan, vill du att katterna ska uppleva hela soffan som obehaglig?
Köp en soffa i ett inte så klösvänligt material istället. (Det vet man ju inte till 100% innan, men grövre tyger och tyger med kraftigare struktur brukar vara mer populära)
 
Sv: Fy spray

Våra katter skiter också i fysprayen. Den har aldrig funnits på tapeten, sladdarna, soffan m.m m.m .... :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 991
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
944
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 736
Senast: cherie
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp