Fyndtråd!!

cactuspower

Trådstartare
Lägg in bilder på era fynd! :)

Jag börjar..

Idag har jag fyndat en födelsedagspresent till min lilla stallkompis.
Hon fyller 9 år på fredag. Vi var på Granngården och jag köpte ett par Herve Godignon Jump´n ridbyxor för 300 kr!

Bilder nedan!
ridbyxor002.jpg

ridbyxor001.jpg

ridbyxor003.jpg

Sv: Fyndtråd!!

Inte vad jag kunde se men det var 50% på en del andra ridbyxor av välkända märken som EuroStar, Pikeur, Cavallo, även lite sänkt pris på vissa från MH. Men just dessa var nog det paret som jag kunde se var kraftigast prissäkning på och det fanns bara Ett par :D , de hängde vid "våran" fyndhörna.

Det är bra att du fyndar hos oss ;)
Jag fyndade i lördags. Graninge ridstövlar ord.pris 1395:- nu 50:- :banana: :banana:

Det här tränset, pelhambett och deltor, samt tyglarna fick jag för 400 kronor, jag tycker att jag gjorde ett fynd! :love:

19021695.jpg

19021694.jpg

19021693.jpg

Det var iof ett tag sedan men detta Frank Baines L&P träns fyndades för 350:- istället för 3500:- :)
Har bytt pannbandet.

15156790.jpg

För några veckorsen så fyndade jag ett par sonnenreiter- ridbyxor (cotton rider)

De låg i fyndlådan för 399 kr. Ett par sonnenreiter i hela butiken med just min storlek i den färgen jag ville ha... Mirakel?

Såg att de kostar mellan 1300-1400 kr, så jag är gladare än gladast!

7d.jpg

Fyndade vita Pikeurridbyxor helskodda för 800 förra veckan :D

Jepp ;)
Och min knasboll till mor som inte hade någon aning om vad det var för träns hon fick fatt i reagerade heller inte.. "Oh vad mjuk detta var, det vill nog Zeb ha"..
De som tog betald jobbar int på hästavdelningen och prislappen var gammal så nollorna var lite suddiga. Både mor och han i kassan missade den sista nollan.
Tappade hakan när hon visade mej.. "Titta vad jag har köpt! Visst är det mjukt! Kostade bara 350:-!"

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 003
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
24 017
Hemmet Dags för en ny tråd för våra projekt :) Klistrar in listan för 2020 nedan. Fick gjort en del av de, lite extra som inte är med på... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 309
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025