Fyra veckor kvar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är det fyra veckor kvar till stallbyte. Jag måste säga att jag längtar. Orkar inte med att jobba hela dagen + rejäl pendling, och sedan bara komma hem för att vända i dörren :( för att jag måste till stallet och mocka, packa påsar, fylla vatten och släppa in stallets hästar. Förr kunde jag kombinera det med hundrastning, men hundarna kan inte följa med till stallet längre då den andra inackorderingens hund springer lös på gården. Mina hundar tycker hunden är väldigt läskig och den är MYCKET större än dem och olyckor kan lätt hända.

Hästtransportör är bokad och en nära vän till mig hjälper till vid flytten. Så nu har nedräkningen verkligen börjat. Tror inte det finns ord att beskriva hur skönt det ska bli.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 395
Senast: Spike
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag är det tre veckor kvar till stallbytet. Eftersom vi redan åkt dit och lämnat i stort sett alla saker redan så finns det inte så...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 267
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ja det är ju ganska mycket roligare. Allt har gått så himla smidigt idag. Inga snöstormar och inga korkade ston som rivit ner hagtrådar...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp