Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag har egentligen aldrig tyckt att jag (vi) har så många djur. Jag umgås ju med andra djurälskare och där är det aldrig något konstigt...
2
Svar
20
· Visningar
4 959
Senast: pepp
·
Dagbok Inte med barriärvård. Inte med långärmade förkläden, munskydd och visir. Vi har fått in covid-19 på jobb En avdelning saknar hälften av...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: startpompe
·
  • Låst
Dagbok Tanken när jag slutade på mitt tidigare jobb var att jag skulle fortsätta som timvikarie. Det gjorde jag - i början. Sedan fick jag...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok I mitt förra dagboksinlägg skrev jag om hur jag kände en otrolig tidsbrist och hur jag kom till rätta med det. Nu har jag tiden - men...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok En annan anledning till varför jag började med downsizing förra året och planerar att fortsätta göra det detta året var att jag kände...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Tog upp min downsizing i mitt förra dagboksinlägg. En annan downsizing jag (och min man) håller på med är en ekonomisk downsizing...
2
Svar
21
· Visningar
2 396
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Jag har länge velat downsiza - i alla möjliga former. Under 2019 downsizade jag en hel del. Ett jobb-byte innebar att jag slapp 3...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Ciccio
·
  • Låst
Dagbok Är det någonting jag kan så är det fulla män. Jag har övat på det hela livet. Ända sedan min pappa var full och trillade genom ett...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Tänker på hur mycket skit jag tagit från fulla män. Jag har bäddat ner dem. Jag har duschat dem. Jag har plåstrat om dem. Jag har sett...
Svar
3
· Visningar
1 433
Senast: Marita73
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha varit mensfri cirka 6 år pga svår endometrios så har jag planerat in att få mens denna veckan. Tog mina sista p-piller...
Svar
16
· Visningar
1 569
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Igår var det stallbyte. Hästtransportören kom en kvar tidigare så allt var överstökat väldigt snabbt. Hästarna stod bra i transporten...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Har nedräkning varje dag, inte bara till julledigheten - utan främst till fullservicestallet. Är så trött på kvällarna. Idag vaknade jag...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Idag är det tre veckor kvar till stallbytet. Eftersom vi redan åkt dit och lämnat i stort sett alla saker redan så finns det inte så...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Idag är det fyra veckor kvar till stallbyte. Jag måste säga att jag längtar. Orkar inte med att jobba hela dagen + rejäl pendling, och...
Svar
1
· Visningar
603
  • Låst
Dagbok Jag har tidigare skrivit om mina åtaganden, då de helt enkelt blev väldigt många och livet gick inte ihop. Något som orsakade mycket...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Allt har inte gått som på räls sedan mitt senaste inlägg där jag listade allt jag dragit ner på. Två poster har inte realiserats: ponnyn...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Det var ett tag sedan mitt senaste inlägg och jag tog verkligen åt mig av er som skrev att mitt "schema" lät omöjligt. Så jag har...
Svar
2
· Visningar
1 431
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok ... eller inte. Snart 1/9 och då tänkte jag att jag skulle ha lite struktur inför hösten och mindre åtaganden. Men det är värre än...
2
Svar
27
· Visningar
3 313
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok , allt ska bort - bob hund. Det är lite så det känns. Dessvärre verkar det som att det kvittar att det är rea, foderbristen verkar...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Andromedae
·
  • Låst
Dagbok Det blev en smidig försäljning som kändes helt rätt. Nu väntar fortsatt avveckling, men verkar inte bli det lättaste. Marknaden är...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp