Bukefalos 28 år!

Galet mycket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste gnälla lite. Tänkte det skulle vara lugnt på jobbet nu när nästan alla har semester.. Det är tvärtom. Är helt otroligt hur mycket det kan ske, hela tiden. Allt från fel i ekonomin till kunder som vill ha det NUUU fast de haft hela våren på sig vidare till personalfrågor och extra ledningsmöten. Hade varit fint med en uppdatering av allt från chefen och inte lite, ja, det är detta som är mest bråttom. En sak, när det är fler allvarligare ledningsfrågor som kommer till ytan. Allt har ju löst sig, en del har vi gjort, stressigt, men alla är med. En del har fått tillsägelse att vänta till efter sommaren och så är gjort. Så det kommer gå nästa vecka med. Sedan ska jag VILA!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 438
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den här dagen har varit osedvanligt seg. Jag sov länge i morse och jag tog en tupplur senare på dagen. Enligt väderprognosen igår så...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 887
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp