Galna/Roliga videor

Sv: Galna/Roliga videor

Satt igårnatt och tittade på när Pewdiepie spelade Slender! Men alltså, det går ju inte, han skrämmer en mer än vad allt det andra gör tillsammans!! Jag var tvungen att stänga av för att jag blev så nervös när han sitter där och skriker som om livet hänger på det:eek::rofl:
 
Sv: Galna/Roliga videor

Jag HATAR PewDiePie och alla andra överspelande tomtar. :devil: Men alltså ja, jag håller med efter att ha tittat på andra videor, när någon börjar få panik i rösten och hamra på tangenter så blir jag mer stressad av det än spelet i sig. :p
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 804
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 790
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 278
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 449
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Pysseltråden
  • Flytt till Gotland!

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp