Bukefalos 28 år!

Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

the_connemara

Trådstartare
Kan man få reda på det på något vis? Sitt eget alltså, som jag såklart inte minns :o

Blev lite nostalgisk över alla jubileumstrådar och insåg att jag kände igen nr 1 i tråden med förstasidorna och vet att jag skrev på Stallet.com men minns inte alls under vilket nick. Inte samma iaf vill jag minnas. Men jag minns tex vissa namn jag borde nämnt, men inläggen kanske inte alls finns kvar att söka på längre? Jag är inte så teknisk att jag inser sådant :o
 
Sv: Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

Men menar du att det skulle vara nya användarnamn? Inte för mig, Boj har följt mig genom hela Stallet tiden fram till nu.
 
Sv: Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

Jag var aktiv på Stallet.com-tiden men antingen så tappade jag bort stallet/buke när det flyttades eller så slutade jag innan bytet. Mitt regdatum här är ju 2002-10-06 så jag hängde väl iaf inte med över omregistreringen då? Tänkte typ om det finns gamla användarlistor från stallet-tiden kvar eller liknande?
 
Sv: Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

Mitt regdatum är egentligen runt 1996 eller 1997, men vid något strul så fick jag detta regdatum 2001 men mitt namn blev kvar.
 
Sv: Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

Jo alla som var aktiva vid kraschen fick väl 2001-07-01 om jag fattat rätt? Men jag nyregistrerade mig med detta användarnamnet 2002 om jag inte är helt ute och seglar. Innan dess hade jag dock en annan användare på stallet-tiden. Det är den jag är nyfiken på men mitt minne sviker :(
 
Sv: Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

Det var ingen krasch utan ett byte av forumverktyg.
Jag vill minnas att vi fick registrera om oss någon gång i begynnelsen.
För jag passade då på att byta nick från "Tidigare_Mycket_Aktiv" till "Inte_Ung".
Det första blev så bökigt långt upptäckte jag efter ett tag.
 
Sv: Gamla användarnamn från Stallet-tiden?

Alltså, jag blev på något vis löjligt stolt över att finnas med på listan över de 217. Tror att jag reggade mig någon gång 1999. Som mest aktiv var jag kanske 2003-2004 då jag såg som min mission i livet att föra ut lite anatomikunskaper till okunniga hästägare på Hästvårdsforumet men numera har jag ingen häst och hänger mest på Hundforumet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 410
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 246
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 155
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp