Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker att det hade varit kul med en tråd där man lägger upp bilder på hundar man haft tidigare, där det kanske dessutom finns möjlighet att se skillnader jämfört med dagens utseende på rasen
Här är familjens fd schäfer, född -78 gissningsvis.
Min första saluki, min tant Zala, född i december år 2000.
En fantastisk dam som hade så otroligt mycket som jag aldrig vet om jag får i en annan saluki igen. En klen tröst är väl att jag har hennes barnbarn här hemma. Trots att det nu är 6 år sedan hon lämnade mig så saknar jag henne varje dag.
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...