Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men stackars monster då?
Är han fortfarande helt huvudlös pga sin oansvariga matte?![]()
![]()
Hm, har inte sett till någon åska på ett tag, men heter @Monstermom möjligen Frankenstein i efternamn?Han är upprepad och ihopnystad igen.![]()
Hm, har inte sett till någon åska på ett tag, men heter @Monstermom möjligen Frankenstein i efternamn?![]()
![]()
Det har legat på min hylla ett par år så det är ju inte säkert att det går att få tag på. Köpte det från kameleont design.Åh, spök/zombie/mumietyget. VART har du hittat det?
/Syr vansinnigt fula buffar i barnsliga trikåtyger
@Monstermom fick du ordning på overlorden?glömt bort om du sagt nått mer hur det gick. Vet du hade smält plast i den på nått ställe men hur gick det sen?
@Monstermom avundas inte digLåter inte alls kul!
Jag gillar att du raskt går vidare från ett rakt stycke till att vilja göra vantarDet här är helt enkelt skitcoolt:
Jag har ingen aning om vad människan säger (en gång i tiden kunde jag några stackars förskrämda ryska ord, men jag kommer typ ihåg... öh, bok? bord? fönster? hus? och... där var det slut), vilket gör det till en berg-och-dal-bana att se filmen! Först "åh, herregud, jag fattar ingenting - vad gör hon, och varför!?
", sen "ooooooh, kolla jag fattar!
" följt av "det borde gå att hänga med bara genom bilderna, man behöver säkert inte förstå vad hon säger!
", för att så stöta på den branta utförsbacken i form av "what, vafan hände, hur gick det där till!?
![]()
"...
Jag ska göra ett par vantar, även om jag stryker med på kuppen!
Om ett par år eller så...![]()
Jag gillar att du raskt går vidare från ett rakt stycke till att vilja göra vantar![]()
Jag gillar att du raskt går vidare från ett rakt stycke till att vilja göra vantar![]()
TypEller nej, du menar att jag bara stickat rakt fram! Aj geddit!
Men sikta på stjärnorna vettu.![]()