Gamla vänner?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MissX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 82
  • Visningar Visningar 11 257
Sv: Gamla vänner?

Välkommen tillbaka, dig kommer man ju ihåg!:banana:

Själv så tog jag också tag i en nyregistrering efter x-antal år av smygkikande då och då. Men nu jäklar är man tillbaka, och det känns sååå bra!:D

//Cydonia, f.d SirWillgott- den dära som gjorde Bukefilmer och la upp på You Tube till och från.:angel:

Välkommen tillbaka, dig kommer man ju ihåg!:banana:

Själv så tog jag också tag i en nyregistrering efter x-antal år av smygkikande då och då. Men nu jäklar är man tillbaka, och det känns sååå bra!:D

//Cydonia, f.d SirWillgott- den dära som gjorde Bukefilmer och la upp på You Tube till och från.:angel:

Hej, kul att "ses" igen :laugh:

Gammal tråd :D

Men kikar du in här ibland Miss X eller försvann du lika fort som du kom :(

och nu inser jag varför jag missade den här tråden när den lades ut... Det var i somras när jag jobbade som mest och hade noll tid över för buke. Men fru M6 vet ju att jag är här ändå.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
676
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 252
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka