Gamla vänner?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MissX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 82
  • Visningar Visningar 11 257
Sv: Gamla vänner?

Vilken flashback, känns som om jag hamnat i 2001 typ!:D

Saknar gillaknapp nu.
s.wink.gif

Hej och hallå. :)

Jag minns dig, men jag var inte så aktiv då (i alla fall inte i samma trådar tror jag) och är ännu mindre aktiv nu. :)

Känns onekligen som att vi har lagt av oss en hel del?

Har ni blivit gamla tanter med fel på bredbandsuppkopplingen hela bunten, eller väntar ni på att modemet ska ringa upp? ;)

Jösses så många gamla kändisar det dök upp här plötsligt! :)

Var är ni när MissX inte är här??

Jösses så många gamla kändisar det dök upp här plötsligt! :)

Var är ni när MissX inte är här??

Själv hänger jag sällan på nätet längre, och buke har jag inte besökt på länge. Det var en tillfällighet som fick mig att titta in här, "undrar hur det ser ut på seniorsidan nu för tiden"... Och så såg jag den här tråden. Roligt att se en massa nick jag kände igen! :)
(fast det har blivit väldigt fula smilisar... ;) )

Jag är inte så aktiv längre men tassar in en del, speciellt nu när jag ska köpa hästgård :)

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
676
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 252
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka