"Gamlingar" på Starstable online...

Jag försökte faktiskt för några dagar sedan. Betalade in för 1 månad och insåg sen att min dator vägrade samarbeta. Sen skrev jag ett sms till "tomten" om att jag önskar mig en ny dator i julklapp 😇
Prova igen, det kanske var något tillfälligt :D
Det var SÅÅÅ länge sen ju, och jag hade inte spelat om det inte vore för dig :rofl::love:
 
Prova igen, det kanske var något tillfälligt :D
Det var SÅÅÅ länge sen ju, och jag hade inte spelat om det inte vore för dig :rofl::love:

Nej alltså den är mer död än levande. Det kraschar om jag försöker starta något spel eller liknande och om jag vill titta på film, går det i slow motion och den måste pausa för att tänka ofta. Så jag tror att den är obotligt sjuk, faktiskt 🙄

Ja, jag fick ju ett litet infall och ville testa om det var kul igen. När jag slutade så kom jag ju ingenstans pga fanns inte fler uppdrag 😜 Men nu skulle ju såklart tekniken strula. Jag har pratat om ny dator läääänge (närmare 2 år tror jag) så det är inte så att den plötsligt gett upp. Den har varit sjuk länge
 
Nej alltså den är mer död än levande. Det kraschar om jag försöker starta något spel eller liknande och om jag vill titta på film, går det i slow motion och den måste pausa för att tänka ofta. Så jag tror att den är obotligt sjuk, faktiskt 🙄

Ja, jag fick ju ett litet infall och ville testa om det var kul igen. När jag slutade så kom jag ju ingenstans pga fanns inte fler uppdrag 😜 Men nu skulle ju såklart tekniken strula. Jag har pratat om ny dator läääänge (närmare 2 år tror jag) så det är inte så att den plötsligt gett upp. Den har varit sjuk länge
Oh...ja jag kan ju säga att det har hänt en hel del sen du slutade...På gott och ont...men jag hoppas du får en dator så du kan få komma tillbaka :D
 
Igår kom jag ÄNTLIGEN in i GÅD med mitt andra konto! :D
Jag tyckte det gick för bra på championat för att levla upp det men sen insåg jag att det ju är dags för största delen i huvuduppdraget med Anne och jag behöver komma ikapp.
MEN, jag har ju typ inte ens träffat ödesryttarna än...har ju inte kommit någonstans där :eek:
 
Nuuu har jag kommit till början av äventyret med ödesryttarna! :bump::banana:
Jag hoppas jag hinner ikapp innan de nya äventyren med uppdaterade ödesryttarna börjar...får kämpa på lite :D

Sen vill jag in i Epona :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
13 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp