"Gamlingar" på Starstable online...

Finns det verkligen inga fler "gamlingar"? :D

Btw, rååååkade köpa ny häst...igen...igår.
Den mörka islsndshästen med vit man kom på att den ville bo hos mig :angel:
Men jag är duktig ändå - min grå frisiska sporthäst blir lvl 15 typ idag, sen har jag en till islandshäst som blir lvl 15 kanske imorgon...och snaaaart är även den där ##### urhästen lvl 15 :D
Så det känns ok med en ny häst (trots att jag har ca 20 st som är någonstans mellan 1-11 att levla...en häst mer eller mindre liksom) eftersom jag oftast verkar levla en och köper tre :rofl::rofl:

Sen är jag sååå glad! Igår fick vi tillbaka en tjej i klubben som är i min ålder! :banana: vi har saknat henne sååå mycket, vår klubbägare släppte in henne samma sekund som hon frågade i princip :bump::banana:
 
Tänkte vara medi jorviksstalelts champ så om du vill och har tid så får du gärna vara där så kan vi delta tillsammans,
 
De brukar vara vid "kojan" och runtikring.
Nya racet va roligt, nya urhästen fin - BORTSETT FRÅN DEN FÖRBÄNKADE PANNLUGGEN! Vaaaad ska det vara bra för?!? :eek::mad:
Jodå, jag vet precis var de brukar vara. Tror det buggar. Finns en bugg med julbockarna också att en inte går att fånga...
 
Är 28 och spelar lite sporadiskt, måste ha uppdrag för att kunna tycka det är kul och det har ju inte varit överdrivet många om man säger så. Tror jag spelar på Marshmallow clouds, men är inte helt 100.

Tycker det är ganska kul att jaga medaljer i "boken" och kanske nån tävling då o då.
 
Vad jag hoppas till nästa år:
Fixa Dinodalen + uppdrag där
Uppdatera BYGGNADERNA kring SGB
Fortsätta fokusera på gamla områden
Nytt ridhus. gärna med "löst" material så att man kan ta fram det man behöver typ.
Färre nya hästar
Att de satsar mer på klubbverksamheten då det ändå utgör en såpass stor del i spelet, t.ex.
Klubbridhus där man bara ser klubbmedlemmar + att man kan anpassa ridhuset efter event.
Automatiskt kunna välja att igga alla som inte är med i klubben
Grupptävlingar för klubb

Jag vill också att det ska hända mer i Epona, men jag vågar inte tänka på en uppdatering av Dews gård där, den gården är ett av mina absoluta favoritställen i spelet och jag är rädd att charmen med det förstör i den nya stilen :( (Som jag inte klagar på i övrigt bortsett från att det nu ser ganska "naket" ut i vissa banor - men det är en pågående process så det blir bra :) )
 
Förrförra veckan kom Zonyn, den här veckan kom urhästen...nästa vecka kommer en helt ny ras - igen.
Men den vill bo hos mig, den lilla ponnytanten liksom... :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 696
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 119
Senast: Pratsch
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp