"Gamlingar" på Starstable online...

Inte om du inte har några uppdrag relaterade till dem, det händer liksom ingenting där - tyvärr.
Undrar hur länge det uppdraget dröjer :rofl:
Nää det har jag inte.. Då var det som jag trodde!
Stötte på en portal och gillar ju ändå Pandoria så red runt en sväng haha.
 
Julbyn är helt ok tycker jag... Men roligare när det är snö i hela tycker jag.. Lite trist med bara en julby... Och lite lite juluppdrag kanske enligt mig men men...

Trist också att det inte är någon julkalender i år!
 
Julbyn är helt ok tycker jag... Men roligare när det är snö i hela tycker jag.. Lite trist med bara en julby... Och lite lite juluppdrag kanske enligt mig men men...

Trist också att det inte är någon julkalender i år!

Trodde de skulle utveckla den i år faktiskt...saknar de mysiga juluppdragen som fanns ändå :(
Sen tycker jag ju att de kunnat skippa juldekorationerna i resten av världen.

Julkalender brukar dröja någon vecka så jag tror den kommer nästa onsdag, eller kanske Söndag.

Att de tar 129-140 sc för kläder utan stats är för mig i det närmaste oebripligt.
 
Jag;
"Ska inte lägga mer pengar på det här spelet nu..."
Också jag:
"Oh, dubbla Starcoins..." :rofl::rofl:
Blev 3 månader SR på ett extrakonto istället för SC till något av de andra :D
Hur mycket pengar jag lagt på det här spelet nu vill jag inte ens tänka på...men jag försöker tänka att jag i alla fall har kul, och att det är lite som en fritidsaktivitet - som pågår 24/7 ungefär :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 577
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp