Skogstroll
Trådstartare
Har en varmblods valack på 23 år som jag haft i tolv år nu..han är pigg och fräsch,äter bra,men har blivit väldigt stel de senaste två åren.Har nu slutat rida han helt då han inte längre går rent i hagen.ingen hälta men väldigtb stel i höger bak.Han är het att rida,springer gärna i hagen osv men han vill nog mer än benen klarar.Han har inte ökat särskilt mycket i hull denna sommaren vilket oroar mig då han alltid tappar väldigt mycket på våren..så nu har han inte så mycket att ta av.Han är verkligen min trogne vän och jag vill inte beröva han livet om jag inte är hundra på att det är rätt..vad tycker ni?
Han älskar sina rid turer och galloperarar lätt ifrån alla andra hästar i stallet..tycker det är synd om han att inte kunna ridas mer.Han klarar väl väldigt lugna turer men det är inte riktigt hans grej..

Han älskar sina rid turer och galloperarar lätt ifrån alla andra hästar i stallet..tycker det är synd om han att inte kunna ridas mer.Han klarar väl väldigt lugna turer men det är inte riktigt hans grej..