JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Visst känner man tydligt på lukt o smak om en olja är härsken? Hittade en dunk linfröolja som var bäst före ca 1 år sedan.... Luktar o smakar "som vanligt" (kan ju inte säga direkt gott om linfröolja
) Visst kan den vara ok att fodra med då? Förstår ju att tex vit E kan va borta.
Smaka
ser den bra ut och smakar bra så hade jag iallafall inte varit rädd för att använda
Mat
Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2
3
Dagbok
Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Katthälsa
Hej
Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd.
Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Övr. Barn
Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12
13
14
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag känner igen det mycket hos Platina. De håller på att byta ut staketet runt ridbanan vilket innebär att det ligger plankor och...
Hedwig
3 minuter sedan
Svar: 1 285
Visningar: 100 679
Grenar
Atletix
Hästvård För en medelstor häst på 500kg - Ge 10ml per dag 😜
(För människa, 1 skopa blandas i 2 dl vatten 2-3 ggr per dag, gärna på tom mage...
Badtz Maru
3 minuter sedan
Svar: 235
Visningar: 23 742
Vård
Det här med muskelskador...
Hästvård Tack!
Det som komplicerar är väl hans ålder kanske (22år, fjordhäst) men jag är nöjd om han kan få bli smärtfri och kanske fungera för...
Cattis_E
50 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 1 190
Vård