Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nytt försök!
![]()
Jag tror jag har en sån nosgrimma liggandes nånstans. Just sånna här träns hade nästan alla lektionshästar på "min" klubb där jag växte upp. (Det var alltså på slutet av 80- och början av 90-talet).
*Fiorano-får lite åldersnoja*
moderna? Jag vet inte, men sådana träns var jättepoppis på slutet av 80-talet och början av 90-talet. Så jättemodernt känns det inte, snarare tvärtom, men jag gillar dem för jag tycker mässing är snyggt.(jag har kvar några pannband från tidigt 90-tal, men de är tyvärr för korta för min häst)sen har jag ett 5 år gammal träns ifrån B*örjes för en billig peng. Själva lädret va sådant "pappläder" och höll inte länge, men nosgrimman och pannbandet har jag kvardetta är inte dom klassiska klinker-nitarna utan mer "moderna nitar" som man hittar lite överallt nu
usch vad fult..förstår varför dom inte finns längre.
dom som är på HG pannbanden och liknande är ju klart snyggast!![]()
moderna och moderna vet jag kanske intemen det är dom slags nitarna som säljs nu iaf
dom gamla, lite mer pyramidliknande nitarna som på det första tränset har jag inte sett i någon butik (har inte letat heller så visst kan man nog få tag i det
)
fast dom rundade är vanliga nu? har funnits på tex hööks i flera år. så såna är det inte svårt att få tag på.