Ganesco & Martini

Re: Ganesco & Martini

Det låter som en jätte trevlig stam tycker jag.
Får man fråga hur gammal stoet är, är det möjligen mörkbrunt/svart??!
 
Re: Ganesco & Martini

Blir tyvärr inget köp.

Min travarmadam har gått omkull i hagen o troligtvis fått en gaffelbandsskada på sitt andra framben oxå. För att kunna köpa den andra hästen så måste min travare vara såld o det kan jag inte göra så länge som hon är skadad. Har bara en boxplats i inackoderingsstallet.
Känns taskigt att sätta travaren på lösdrift baraför att få plats till en ny häst.

Det är så typiskt, men jag är inte arg på henne. Olyckor händer så lätt. :smirk:

Jag ringde upp säljaren o berättade vad som hade hänt & hon förstod mitt resonomang.
Kände mig skitdum. :(

:cry: :cry: :cry:

Tack för all info. som jag har fått. :bow:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 658
Senast: Pilot
·
Avel Jag funderade på en sak häromdagen. Varför finns det inte någon typ av mentalbeskrivning för hästar? Det känns som att vi skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 199
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp