Sv: Går det?

Farouk: Vad har PDF med det här att göra...? :confused: Det jag hoppas att du menar är att man måste spara den som .PSD (istället för .JPG tex) för att ha kvar lagerinformation och liknande. Notera att .PSD är photoshops filändelse för en fil med lagerinformation. Det heter något annat i andra program, till exempel .XCF i Gimp.
Trådskaparen: Du kan alltid ändra den, men om du har exporterat bilden som .JPG eller .PNG (tex) så har den blivit tillplattad så att allt är ett lager. Det kan du INTE ändra.

Senast ändrad:

De du dock kan ändra är redigera bilden men är ofta inte så lätt för att få bra resultat.

Laban skrev:
De du dock kan ändra är redigera bilden men är ofta inte så lätt för att få bra resultat.

Exakt! Varje gång du är inne och redigerar i bilden och sen sparar den i jpg-format så förenklas bilden. (Eftersom jpg är ett komprimerat format) Så för varje gång du gör det försämras bildens kvalitet. Men det går!

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 328
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
388
Senast: Lyan
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
162
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
693
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka