Ge ut recept?

Sv: Ge ut recept?

Det är väl lite olika sätt att se på det antar jag. Mitt intresse är också en säljbar produkt som jag lagt ner både tid och pengar på att utveckla. Men frågar någon, särskilt om det är någon bekant, så är det väl självklart att jag delar med mig. JAG hade känt mig ganska dum om jag tyckt att de skulle betala för ett litet råd/alternativt att de inte fick reda på det för att det inte gick att sälja än. Vill de ha allt, dvs hela "kokboken" så är saken en annan.
 
Sv: Ge ut recept?

*kl*

Jag lämnar inte ut mina recept.Höftar så mycket i matlagningen så det är sällan någon kommer fram till samma resultat i vilket fall som helst.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 302
Senast: cewe
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 292
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 856
Senast: Halona
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp