GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Vi var till Ullared i fredags! :bump:

Köpte bl a pälsglans, grått schabrak med silverpasspoal, gråa benlindor och detta täcket: :D

CIMG5676.jpg

Han är så fiiin i det! :love:

fanns dom där fleecetäckena med dödskallar där?
fett gulligt täcke för övrigt trots att jag inte är något stort fan av rosa (A)
ska kanske dit på tisdag för övrigt :D

näe, jag vet inte vart hon köpte den :angel: men jag kan fråga henne ;)

glömde tyvärr att fråga om grimman idag, men gör det så fort jag träffar henne igen :) antagligen i morgon :P

hon har köpt grimman hos en här i våran lilla by och hon vet inte vad det är för märke på den heller :( men jag kan försöka luska ut det :)

Hittar nästan inget vettigt i hsätväg på gekås längre, detta fann jag i allafall:

Gummiboots (skitbra grejor!) 29,90,-
Fårskinnsludd 59,50,-/st ?
Pannlampa 39,90,-
Ficklampa 19,90,-

18092401.jpg
[/url][/IMG]

18092402.jpg
[/url][/IMG]

Jag köpteett grått schabrak med silverpass. sist.
det är litet! :mad:
ser ut som ett hoppschabrak nästan!

Haha jag drömde att jag var på ullared, men hästavdelningen hade krympt och de hade nästan ingenting, bara konstiga bett o lite krafs i en låda... sicken mardröm! :eek::eek:

Hehe nu längtar man riktigt tills man skall dit i vår :)

Hej hej tkr att g*-K** har försämrats lite förr när man va där kunde man lätt fylla en vagn men nu när ja va där den 30/1 så fanns de knapt någonting. de va juh självklart den gamla vanliga hyllan med schamboon å de där men ja hade tänkt att skaffa fina matchande schabrak och lindor men de fanns INGET fick tag på de röda som alla har samt en padd. å ett par lindor som Nästan matcha padden... tråkigt när sådant här :P men men får hoppas att de kommer mer spännande grejer närmare sommarem :P ngn som vart där senare än jag?

min stallkompis var där för någon vecka sedan och hon sa att där fans MASSOR:eek::eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 580
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 032
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 575
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka