GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

jag ska med "snart" dit, när min mamma får tummen ur röven och vill köra och när jag har iaf liiite pengar över :angel:

Förra året köpte jag stallboken på Gåkås, vet någon om dom finns där nu? Eller ens har funnits i år?

Eller kommer någon ihåg när dom fick in dom förra året?

Dem är ju så bra, och billiga på Gekås!!!!!!!

Jag åker upp till GeKås imorgon!! :D
Uppdaterar mig på fredag om mina inköp!

årets stallbok fanns när jag var där för lite mer än en vecka sedan
även kattboken och hundboken fanns då

*kl*

NU har jag precis pratat med min jobbkompis som är där idag å hon skulle köpa med lite grjjer åt mej..:bump::bump:
Å hon vet ju knappt vad som är fram å bak på en häst så det har varit lite roliga förklaringar på det jag ska ha...

Detta köper hon med:
Benlindor med döskallar 4 rosa och 4 grå (förklaring på det.... ser ut som toarullar fast i fleece å ligger nog i en liten plastväska... :angel:) hon hittade de iaf!!

1 döskalle schabrak
och 1 schabrak som går i rosa och brunt

1 träns hon hittade ett svart med ""nitar"" men sen hittade hon ett med strass stenar... så det fick ja ju istället...Mkt finare sa hon;)

1 grimma i rosa och 1 grimma i blått

bilder kommer i morgon!! *i promise*;)

*kl*

Jag åker i morgon fm. Ska jag spana på ngt speciellt behöver jag inlägg här före kl 09:30! :)

Om det finns någon antiglid-padd, och om den verkar "bra" för den summa den kostar dådå. Om du tror den kan fungera, så man inte köper nått i onödan!

antiglidpadd finns.
kände lite på den, kändes som alla andra sånna jag känt på, men köpte ingen eftersom jag inte har behov av en sån - så jag vet inte om den fungerar

Jag ska tydligen dit på onsdag :) En tjejrunda med damerna från jobbet ville de ha. Jag kommer ju då hänga på hästavdelningen alldeles ensam haha... Min beställda sadel kom idag så hrm, kommer nog inte bli så mycket shopping, men det är ändå värt att åka dit!

Edit: jag har ingen aning om vad jag ska köpa. fan.

en sån rosa-lila grimma har jag med.
den lyyyyser när man har sköljt den i vatten (min häst rullade sig med den i leran, så den fick en dusch)

och jag fick inga katter med den :mad: ;)

Ah man kanske ska inför skaffa sig en rosa grimma!
'Fast vet inte om min halvblods kille på 170 villl ha de:crazy:

:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 586
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 247
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 038
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka