GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Eller så får du en elak blick från mig om det är mycket folk, hopas det är lungt så jag inte får panik... Men om du ser någon där som går runt och svär, så är det nog jag ;)
Haha, nä.
Längtar, ska shoppa loss :D

Kan inte ni som ska dit imorgon kolla om döskalle-grejerna finns kvar? Har en kompis som gärna vill veta om det finns kvar :)

Vi kom iväg idag iaf !=P o inte var dte mycket folk heller, tur!!.
Här nedan kommer ngn bild, allt är inte med. lämnade nämligen en dt i stallet...

Vita ridbyxor;
Full.jpg

Nytt "dressyr" träns;
Full.jpg

Stallboken; =P
Full.jpg

ursäkta om det är stora bilder....

Köpte även vitlökspulver, blue lotion. dressyrspö.o vantar..
Skulle köpte vitt dressyrschabrak men tyckte dte var dåligt utbud av det o det jag först tänkte ta var jätte tunt, knappt ngn fodring alls...

Åhh jag glömde helt bort stallboken när jag var där innan idag :mad:. Får be kusinen snällt om hon kan köpa en till mig när hon sticker dit :angel:.

Det va helt tomt på folk idag. Jätteskönt, inga köer på provrum eller i kassorna.

jaag vil dit nu nu nu nu nu!!:D men de e långt kvar! har bara vart där en gång förut men jag har ju ingen häst så... varför ska de ligga såå långt bort!!:mad: vill ha en här i stockholm med!:angel:

Du skall inte gnälla om att det är långt! :devil:;)

Meeeen jag skall dit nästa helg!!
Måste ju åka neröver för att hämta min nya bil och självklart måste man förbi Gekås och shoppa åt nya hästen ;)

jaag vil dit nu nu nu nu nu!!:D men de e långt kvar! har bara vart där en gång förut men jag har ju ingen häst så... varför ska de ligga såå långt bort!!:mad: vill ha en här i stockholm med!:angel:

Haha, säger detsamma som Bangsi, du skola icke gnälla om att det är långt :p

meen vad ska jag gnälla på då?? vill gnälla på nått!:angel:nu ska jag iallafal till skolan så jag hoppas jag glömmer det ett tag så slipper jag gå och se ut som en ledsen hund i ansiktet för jag längtar så!:angel::D:D

när jag var där så fanns det ganska många kvar!!. höll på o glömma o ta en, men snälla mamma kom på det.. hehe;)

Vi kom iväg idag iaf !=P o inte var dte mycket folk heller, tur!!.
Här nedan kommer ngn bild, allt är inte med. lämnade nämligen en dt i stallet...

Vita ridbyxor;
Full.jpg

Nytt "dressyr" träns;
Full.jpg

Stallboken; =P
Full.jpg

ursäkta om det är stora bilder....

Köpte även vitlökspulver, blue lotion. dressyrspö.o vantar..
Skulle köpte vitt dressyrschabrak men tyckte dte var dåligt utbud av det o det jag först tänkte ta var jätte tunt, knappt ngn fodring alls...

Hur mycket fick du betala för dressyrtränset? Bra kvalite? Mjukt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 601
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 257
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 041
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 584
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka