GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Min mamma är där nu och har köpt två par ridbyxor till mig :D.

Lägger in bilder när hon kommit hem med dem.

KL*

Ska dit på onsdag :love: Har drygt 2 papp att spendera :( Aja, det löser sig nog :angel:

har någon av er varit där nyligen? har en del saker som jag ska titta efter :)

Skaljackor, har en rosa, men vill ha en äppelgrön, en grå och en svart
Rosa ridbyxor :o
Döskallegrejor
Fullcheek
Remontgrimma/träns
Träns mä rosa padding (om det fortfarande finns )
Rosa lindor
Rosa och grå bandageunderlägg
Sporrar med runda trissor
Rosa grimmor och grimskaft, med bling :love:
+ allt annat rosa och grått

Ursäkta min rosa-hysteri :angel::rofl:

KL

Någon som vet om det finns några "Islandsridbyxor"? Vet att de har haft tidigare, Horkabyxor riktigt billigt.

Tack, jag tar det som en komplimang .:D
Tror dock att många stör sig på mig, rosa till storhästar är inte så populärt här iaf :angel:

stallkompisen har rosa till sitt varmblod på 165=) hon är jättesöt i det skall ta kort på det nån dag...

*kl*

Jag fick ett nyhetsbrev från gekås där det stod att de skulle ha söndagsöppet from första september i år:banana: guld värt för mig som inte kan åka i sommar som planerat, istället blir det någon gång i höst med stuga från lö till söndag:bump:

Skaljackor, har en rosa, men vill ha en äppelgrön, en grå och en svart

Ursäkta min rosa-hysteri :angel::rofl:

Vad är en skaljacka :o ? Har hört många som pratat om en sån, men fattar inte vad det är?

Äh, rosa är sött ju, vill oxå ha mssa rosa hästgrejer, men det passar inte så bra på min fux :p

Ska dit 7 juni och hoppas göra massa fynd!

Var där idag och detta schabrak+lindor finns ej kvar (köpte mitt för mer än 1 år sedan)

Men hittade detta:
20627758.jpg

20627757.jpg

20627756.jpg

20627755.jpg

20627754.jpg

20627753.jpg

Du slängde inte en blick mt tränsen och såg om de tränsen med rosa och blå fodring fanns kvar?

Så fin den rosa grimman var...vill ha!

Hej! Jag ska dit på lördag. Någon som vet om det finns några fina schabrak - helst grön?? Är det mycket utplockat på Ge-kås??
Tacksam för svar

*kl*

jag ska dit 28/5 är de tänkt..

har dom bara smågrejer eller större grejer som typ sadlar och liknande?

behöver köpa lite täcken och hinkar samt nån fin grimma eller två :laugh:

kl

superselma: det finns massa fina schabrak och det fanns gröna i olika färger. det är inte utplockat alls.. kommer ju in nya saker varje kvart :)

mosig: träns o sånt har de o tecken. sadlar.. tror jag inte de har alls. finns massor med olika snygga täcken och grimmor :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 692
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 103
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka