GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

softshell som det heter på engelska, är sådant material som andas ;)

*kl*
Var där igår, fanns knappt inga schabrak, men däremot mycket mer grimmor än de haft när jag varit där tidigare. Såg tredelade bett också för första gången =)

Köpte FF pälsglans, spångrep + skaft och tre svampar. Hästgodis, ridhandskar och en grimma. Det var allt i hästväg, inte ens lönt att fota :angel:

Jag ska dit på måndag! Ska bli så kul! Jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter men det blir säkert en del av sommarens nödvändigheter... (är nödvändigheter ens ett ord? xD )

Lägger in bilder på mina fynd från dagens shopping imon ;)

Måste bara fråga, jag hittade ett par Isabell Werth ridbyxor för ett par månader sedan, ljusblå helskodda i "isländsk modell" (utsvängda ben). Ngn som vet om de finns kvar?

Skall dit ner i Juli nämligen och kommer då att kapa ett par sånna om de finns kvar, de var så snygga och fina i kvalitén dock så sa plånboken ifrån :(

Håll gärna koll ni som skall dit!
Kostade rätt mkt om jag inte minns fel, ca 6-700:-

grimmor grimmor grimmor kan man ju aldrig ha för många av :banana:

Kommer bilden här dårå, blev inte så mkt som jag hade hoppats på :mad:

Skaljacka 190
Schabrak 100
Lindor 50
Pannband 10
Ryktväska 50
Skydden 100
Grimskaft 30
Svampar 10?
Stallboken 10

20677810.jpg

Ingen jättebra bild, hoppas den duger :bump:

Har de säkerhetsvästar, typ dessa sköldpaddsvästar?
Många små fält för smidighet.

man får inte fråga, och vem har sagt att jag har skrivit priser? det kan ju vara varunr tex. ;)

*kl*

Ang. prisuppgifter...
Skickade ett Pm till moderatorn för utrustningstrådarna...
Det var tveksamt om man skulle få skriva ut pris och då var det flera som istället fotade sina saker med prislappen synligt...

Det bästa är att inte disskutera detta i tråden utan hålla oss till ämnet så att moderatorn inte surar på oss..

*kl*

Ang. prisuppgifter...
Skickade ett Pm till moderatorn för utrustningstrådarna...
Det var tveksamt om man skulle få skriva ut pris och då var det flera som istället fotade sina saker med prislappen synligt...

Det bästa är att inte disskutera detta i tråden utan hålla oss till ämnet så att moderatorn inte surar på oss..

ok :):)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 676
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 103
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka