Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

kl
ska dit snart. nån gång i november iaf.;)
köpte förresten för några år sedan ett schbrak i ullared som jag fullständigt älskar! skitsnyggt och jag har nog missbrukat det så ofta jag använder det, haha...:p varit i maskinen flera ggr och ser fortfarande ut som nytt varje gång, gav inte ens 100:- för det. såna fynd vill man göra ofta!
en liten bild på mitt älskade schabrak, haha...;) har tyvärr inga bättre.
ejttnb.jpg
[/IMG]
det ljusblåa i schabraket matchar sadelgjorden(har dock inte den på denna bilden), den mellanblåa matchar tränset urbra och dem mörkblåa matchar benskydden, som tyvärr inte syns i snön, och mattes jacka. kan det bli bättre!;D

btw, bett avdelningen,, är den bra så som den är nu där? jag har alltid problem med att hitta min hästs storlek, tydligen har han ovanligt liten mun.:/
gekaskollage_163694319.jpg

och sedan en undran... finns tränset på översta bilden kvar, och finns det i typ blått eller någon annan färg än rosa?:p

Tränset finns bara med rosa detaljer vad jag har sett. Ville själv haft ett i blått.... :cry:

Finns i butik i Sthlm.. en som är exakt likadan men fanns grön, blå gul svart osv.. Lippo var märket.

Varje gång jag är där så är de flesta bett stora (runt 13,5-14,5) Jag har hittat något enstaka i 10,5 någon gång...
Är väl där någon gång i månaden

Varje gång jag är där så är de flesta bett stora (runt 13,5-14,5) Jag har hittat något enstaka i 10,5 någon gång...
Är väl där någon gång i månaden

oj! tänk om man kunde besöka varuhuset så ofta.;)
men det jag söker är stl 11.5, och det är som du säger nästan jämt bara stora storlekar. vilket är väldigt synd då det är så väldigt billigt!:(

Angående rid/reflexoverall så var jag dit i fredags och då köpte min lillasyster en sådan. Nästan exakt likadan som de som Hööks säljer fast grå istället för svart (där den inte är gul/reflexig alltså). Under 700:- kostade den på Gekås, mer än det dubbla kostar den på Hööks;)!

Om man inte vill ha "kittet" då? Dom har väl knappast lösa brodd..men man kan ju ha tur! Ingen som vart där och har bilder att visa??

Jag har tyvärr aldrig sett lösa :/ Men man vet aldrig, det är olika varenda gång man är där nere tycker jag :)

Om man inte vill ha "kittet" då? Dom har väl knappast lösa brodd..men man kan ju ha tur! Ingen som vart där och har bilder att visa??
Jag var där för typ en månad sedan och då hade de inplastade set av 4 brodd. Isbrodd och små gräsbrodd. Man behövde inte köpa den där grå boxen med broddar, utan det fanns set om 4 st.

oh, fan att man inte har en resa inplanerad...kanske kan ta en liten tripp med pojkvännen en helg, ska bara övertala honom först, några tips?

Jag var på Gekås igår, hittade massa fynd och det var inte särskilt mycket folk :)
Alltid när jag på hästavdelningen så tänker jag: "undra om det är någon annan från buke här :D"

Nån vänlig själ som ska till gekås i helgen eller nu det närmaste som har lust o kolla hur utbudet är på de där pannbanden med strass i st full? O sen stalltäcken typ thermo o fleece i storlek 155. O helskodda jeansridbyxorna, eller ridbyxor som är helskodda öht? Är väldigt specifik, men min lilla mamma som inte kan ett dugg om hästar ska åka dit nästa vecka så inte så lätt för henne o fatta annars :p

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka