Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Var däär idag. Handla dock inte mycket hästrelaterat. Nån undra om catago skydden fanns kvar o de gör de. Mycket reflexer fanns också.

Är det någon som ska åka eller åka förbi Eskilstuna mot Ullared den närmaste framtiden? Hade man kunnat få åka med då om datum passar? Hör av er :)

kl

har gekås riktiga fårskinns paddar? har köpt en teddy padd där innan men vill ha ngt lite tjockare.

Mim mamma som jag vanligtvis brukar få tjata med till ullared 2ggr/år (hon tycker det räcker med 1 gång) ringde förut och frågade om vi skulle ta en bussresa om 2v och köpa julklappar, JA! ropade jag givetvis!
Det är ju bara 2v sen vi var där sist men hon tyckte inte hon hann handla allt hon ville.
Nu har jag ju dessutom köpt ny häst sen jag var där sist!

Jag ska också dit igen om två veckor och julklappshandla!:) Hoppas det inte blir lika trångt som när jag var där senast (i slutet av juli).;)

och jag ska också dit om två veckor! :D Helgen 12-13 nov.
Ska vi ha buketräff? :p

och jo, det lär vara minst lika trångt nu, sorry för att göra dig besviken ;)

Och jag ska åka dit ner om några timmar =)
Åker runt 02:00 i natt med 2 andra brudar =)

Ni som varit där nu nyligen; har de reflexboots? Vilka andra typer av boots?
Tredelat pelham?

hmm...det var nog det jag funderar över ;)

Ändra tanken om tredelat pelham, snälla. Köp ett rakt, skona munnen på din häst.

oj då! jag som trott att ett tredelat var skonsammare då jag nu har ett tvådelat. Men då ska jag kolla efter rakt istället ;)

Lika mycket om inte mer folk än i somras (jag var där i juni/juli) Samt igår :( Hästsakerna är ju rätt lugnt men barnleksaker, fyfan!:devil:

Ja, reflexboots, gummi, neopren eller vad det är för material. Olika neonfärger typ gul,grön,rosa från Catago bland annat! :)

Reflex chaps från Active riding wear, 169 :-
ullared-hc3a4stsaker-oktober-11-134.jpg

Sommarjacka från Jacson, 50% dvs 99 :- Otroligt stor och pösig men kan funka med tjock tröja under på hösten, typ
ullared-hc3a4stsaker-oktober-11-137.jpg

Utetäcke 200 gr 299 :- samt tröja 119 :-
ullared-hc3a4stsaker-oktober-11-138.jpg

Samt Foxfire pälsglans och Lädertvål servetter. Samt Catago svarta benskydd som 'alla' har (därför vet ni väl hur dom ser ut) 400-nånting!

Knapplånar lite!

Vet inte om det står tidigare i tråden, men finns det sårvårdsgrejer på gekås? Gasbindor, vetflex, sårtvätt osv?
Kanske finns på andra avdelningar?
Sånt behöver bunkras upp nämligen!

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka