Gekås/Ullared

Sv: Gekås/Ullared

*kl*

Jag gillar också gekås. Alltså.. Hmm.. Kanske så att någon tycker att vi är lite galna, men vi (jag och sambon) har faktiskt kört 140 mil för ett besök förra vintern :D Visserligen fick jag ett kärt återseende med min syster som jag inte ser ofta, vi samlade några kusiner och shoppade massor och bodde i en campingstuga. Annars brukar vi pricka in ett besök eller två på gekås när vi är neråt på sommarsemester.

Känner att det börjar bli dags igen..

Jag sa inte att allt får plats, men mycket! Resten får man stuva i knät och vid fötterna :angel:

Vi offrade två platser i baksätet till grejer, blev lite trångt där bak sen! Tur att vi bara var tre som åkte :D

Gärna för moì. Jag och mannen skulle ha åkt ner igår men lade om planen helt och sköt upp det mot november istället, vi kan väl fylla en bil med folk så blir det ingen stor slant för att köra :) och en rolig utflykt!

Kan tillägga att min preliminära lista innehåller rätt små saker utrymmesmässigt så jag kommer inte att kräva stor del av lastutrymmet.

Utmärkt! :)
Jag är förvisso här hela veckan, men har lite svårt att motivera massa inköp nu. Eller tja, varför inte egentligen... :p
(dock måste jag plugga massa, men hade kanske kunnat funka ändå!)

Är du i stan hela veckan?! Varför sa du inte det! Har har en tenta på fredag så jag ska också plugga, men åker man en vardag (innan löning och höstlov) så räcker det ju gott och väl med en halvdagsutflykt. Annars vill jag hänga ändå.

kl

Ska dit imorgon och ska egentligen bara hålla min syster sällskap för det är hon som vill dit. Så, hur stor är chansen att jag kommer ut därifrån utan att ha spenderat ett öre?
Nä, precis :D

Ska kika efter tandborste, hårfärg och hästprylar när jag ändå är där.

Åh vad najs! Ska snart åka igen jag med :D

Är det någon i tråden som vet ca priser på resväskor? Typ mellanstora modeller, alltså inte de minsta eller största ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna... 2
Svar
29
· Visningar
2 175
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 217
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 568
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka