Linn-Nora
Trådstartare
Haha, känner igen migJag skrev inte i vår, men när jag skrev hösten -21 var jag 33 år och väldigt gravid. Kände mig inte som alla andra då heller![]()

Hur gick det för dig när du skrev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, känner igen migJag skrev inte i vår, men när jag skrev hösten -21 var jag 33 år och väldigt gravid. Kände mig inte som alla andra då heller![]()
Jag skrev på 1.2. Jag hade 0.8 som mål för att kunna söka in på det programmet som jag önskade. Jag prioterade inte skolan när jag gick på gymnasiet och har väldigt svårt för matte (chansade enbart på delen med olika mattetalHaha, känner igen migmånga som skrev samtidigt hade till och med skåp på gymnasieskolan där jag skrev
Hur gick det för dig när du skrev?
1.2 är ju jättebra! Grymt jobbat!Jag skrev på 1.2. Jag hade 0.8 som mål för att kunna söka in på det programmet som jag önskade. Jag prioterade inte skolan när jag gick på gymnasiet och har väldigt svårt för matte (chansade enbart på delen med olika mattetal), så jag är väldigt nöjd.
Hur gick det för dig?
Chansade också en hel del på mattedelarna
Däremot vet jag att jag hade alla rätt på orddelen, så alltid nåt!
Tack. Jag ville gå tandhygienistprogrammet och började läsa -231.2 är ju jättebra! Grymt jobbat!
Vilket program ville/vill du in på?
Jag har inte fått svar än så jag vet inte. Får jag 0.8 blir jag nöjd. Får jag under blir jag deppig men då får jag testa igen till hösten![]()
Vad spännande att läsa till tandhygienist! Trivs du?Tack. Jag ville gå tandhygienistprogrammet och började läsa -23.
Just det, resultatet har inte kommit än. Kändes det bra? Håller tummarna!