Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012
jag var där en snabbsväng i söndags. tyckte ändå ombygget var positivt, mer plats o luft o lättar etat hitta, fats svårare också, haha när jag trodde jag gått igenom hela och sorget säger "är det slut nu" så blickar jag bor tmot hund och ser en vägg till med lindor. fyndade röda akryl (har fleece o helelastiska men slängt min akassa kombination så fick bli akryl nu också, de mias i fleec eär lite för mörk röd för vissa shabrak, dessa var väldigt klarröda. och typ bara några tior "dyra")
sennär jag skulle gå upp kom jag på att jag inte sett en enda grimma o hittade sen raden med grimmor (även om jag inte köpte ngn (inköpsstopp på grimmor))
men köpte snyggt shabrak i sådant där glansigt material. fanns tyvärr bara i allroundmodell men ganska stort.
sportpike som såg limegrön ut därinne men som var mer äppelgrön ute..
ridstrumpor som alltid står på min inköpslista hade de endel lite roligare än rutmönstrade, bl.a. med hästar på som jag köpte och fulsöta pippi-mönstrade. (de svarta jeansridbyxorna är köpta där också men i vintras *älskar* är med sådan dör skoning endle här varit skeptiska emot, men jag har flera par med den o medryttis/ponnyfodervärden/fotografen till fotona här har också flera sådana och vi älskar dem. speciellt nu på sommaren är dne skoningen mycket skönare!! och håller!!!)
Bästa fyndet var en mountain horse jacka. rosa för 100:-
och lite mer som flughuvor, gulddressyrspö osv.
ute i skobutiken köpte jag endel vinterskor/kängor att ha i vinter i stallet för 99 o 199:-. okej att dte är juni, men här i småland är det nog snart dags.... har iaf fått använding av de gummistövlar min mor köpte på hästavdelningen för ett tag sen. (svarta, honsjälv har röda, active horse- nånting, de har varit bra iaf)