Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Hihi :D Kommer dock bli svårt för mig att hinna med det här inser jag nu.... Jobbar hela veckan, helgen ska spenderas med släkten och sedan har jag semester en vecka som jag tänkte att jag och sambon skulle hitta på något...:(

Här kommer bilder från varuhuset. Inte de bästa bilderna, tog med mobilen, orkade inte bära med kameran..

Lädervård:
DSC_1052.jpg

Spön:
DSC_1051.jpg

Bling förbyglar och pannband. Fanns i vitt, rött och rosa.
DSC_1047.jpg

Stängsel:
DSC_1041.jpg

Flugmedel/lädervård:
DSC_1036.jpg

Fodertillskott/salvor/liniment:
DSC_1035.jpg

Bling skärp:
DSC_1031.jpg

Säkerhetsvästar:
DSC_1029.jpg

Back on track:
DSC_1028.jpg

Regntäcken:
DSC_1040.jpg

DSC_1039.jpg

Fleecetäcken:
DSC_1038.jpg

Bilder på det jag handlade kommer imorgon, min bror har lånat min kamera.

Träns:
Träns med fint pannband, blå/svara stenar.
DSC_1050.jpg

Lackträns:
DSC_1049.jpg

Vad är det jag ser, rundsydda träns? Du såg inte mer hur de såg ut? Fanns det några remontträns, eller lösa nosgrimmor?

Åh satan va jag vill åka ner...

Ja det fanns rundrydda, både svara o bruna. Tänkte ta kort på dem men kunde ju inte stå o fota allt :D

Det fanns ett fint remont med dekorsöm på nosgrimman och bling pannband.
Likaså ett pullar med dekorsöm och bling pannband.

Tog några kort på det jag handlade med mobilen så det är ingen superkvalite..

En Catago väst, en Catago tröja på rea och ett par helskodda ridbyxor av ett supertunnt material.
DSC_1070.jpg

Foderhinkar och långkalsonger som är sydda som ridbyxor med resår nedanför knät som inte tar plats i stövlarna.
DSC_1068.jpg

Lila dressyrschabrak, 3-delade bett, bling pannband, hakar att laga täcken med och en helosan:
DSC_1066.jpg

Akryl benlindor på rea, 29kr/4-pack!
DSC_1063.jpg

Sjöhagen benlindor blå och vita:
DSC_1064.jpg

Jag tänkte lägga in bilder på mina fynd jag gjorde på Ullared förra veckan men jag undrar om man får skriva med hur mycket varje sak kostar? :)

Men satan, alla lindor mm, jag måste ner... Du såg inte om dom hade låga "foderhinkar"?

Till min glädje och er förtret, misstänker jag, vill ev sambon och en kompis följa med ner på lördag!

kl

jag måste bara ner när man ser alla lindor den röda förbygeln och det röd fodrade tränset slurp:love:

Men suck! Min mor var ju där och shoppade i går och akryllindor gillar jag. Tur att jag har de färgerna redan minus den röda då men jag har en fux så den kan jag mista :p

Herregud, så mye fint de har nå! Har de noe islandshestgreier der? Jeg skal dit torsdag eller fredag i neste uke, herregud jeg gleder meg! :banana::bump:

Avdelingen så mye mer ryddig ut enn den var i fjor også.:banana:

Ska dit imorgon! Känns som om lacktränast kommer att följa med mig hem! Skulle passa perfekt till mitt "lilla" sto!

Finns det några oranga schabrak??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V