Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några stycken av världens bästa ulltäcken, SUPER passform, har sen innan också.
Tyvärr hade de världens fulaste färg den här gången men det får jag leva med... Syns inte tydligast på bild men det är rutigt i lila samt en ful blå färg299:-
![]()
Angående det rosa billiga regntäcket så har våra exemplar inte hållt regnet borta ens en förmiddag
Tur jag åkte dit så pass tidigt för hästarna var dyngsura och kalla som bara den![]()
Möjligt att det bara kommer att användas som "vindstoppare" framöver, eller så slänger vi dom och tar det som läropengar att låter det för billigt så är det inget att ha.....
Vilka fina saker du hittade! Fanns benlindorna i fler färger? Fanns det några andra bra fynd inne?
Jag håller på att övertala min mamma och brorsans tjej om att vi ska åka ner på måndag, får se om jag lyckas!![]()
Regntäckena med halvhals är testade i några dagar och funkar hittills bra. Har inte varit nåt oväder men passformen verkar bra. Har flera olika typer av hästar som fått varsitt och det verkar funka på alla, ngt stort i bogen till fullblodet.
Tror inte att det blir några bekymmer med att de håller tätt, verkar bra och jag har flera andra regntäcken därifrån som funkar oklanderligt, det äldsta är 5 år. Måste ju såklart impregneras efter tvätt men det gör man ju med alla täcken.