Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Super tack för uppdateringen!! :bow:
det är sånna här inlägg man önskar att alla som varit där gör o berättar lite om vad som finns inne!

Någon som vet om de har magnesium tillskott där?

*kl*

Jag kan bidra med en liten "märkesuppdatering"
- Sjöhagen Wear fleecetäcken rear dom ut för 199kr.
- Tävlingtäcken från Jacson med glansig utsida.
- Jättefina schabrak från både catago och jacson.
- Catagoskydden var det lite taskigt utbud på. Hittade bara några bruna par i Cob.
Löjligt snygga jackor, västar och tröjor från Mountain Horse och Jacson.

För övrigt verkar GeKås ha utökat bettsortimentet. Finns både vanliga metall, mässing och syntet. Även syntetbett i roliga färger som rosa, blå och grönt.

KL

Tanken är att jag ska till gekås nästa vecka :D Undrar då om någon har koll på om det finns vettiga dressyrschabrak? Skulle behöva köpa minst två stycken :)

Usch, du får inte fresta oss såhär... :D

Sitter här uppe i Dalarna och letar i kalendern när jag kan åka (helst igår...):angel:

Sjöhagen Wear täckena i fleece med hals är väldigt mysko i storlekarna, så mät dem innan ni köper dem :) Köpte ett i 155 och det va mycket större än ett 165 täcke till och med :)
Och tävlignstäcket från jacson var jätte fint men dem är lite små i storlekarna, köpte ett 145 men det va bara ett 135 :)
Dåligt utbud på ridbyxor men annars fannas det myket fint :)

Åh kan inte du checka in dem åt mig med, behöver 17" i starka färger och ordentligt formsytt vid manken =)

KL

Jag ska dit på söndag, återkommer med uppdatering :)
Om någon vill att jag ska titta efter specifika produkter så hojta till!

KL
Jag ska dit på onsdag! :) Dagen efter löning, kanske sådär smart men det var enda dagen vi alla i sällskapet kunde. Jag har tom drömt mardrömmar om att det ska vara helt galet mycket folk :D Men jag hoppas att det ska hjälpa lite att det iaf är mitt i veckan och inte helg..

Ska åka dit i morgon (25) löning,jo tackar....

Allihopa:
tar med mej systemkameran och fotar runt i dvs hörnen och vrår.. häst avdelningen blir det ju defenitivft och sånt... ngt speciellt jag ska kolla upp?
070 00 66 810,dom som vill veta kan smsa om ngt speciellt,eller ring helt enkelt så ska ja försöka kolla läget! bara att höra av sej!!!=)* skicka endast sms imellan tid 23:00-06:00 före och efter det är det bara tt ringa=)

sen att det kanske inte är så bra att lägga ut nr..men misstänker att det mest finns seriösa här inne,som inte jävlas,och bara har ett ärligt syfte att veta vad som finns och sånt!

åker på morgonen,så därför kmr inte jag hinna kolla buke här,så ni som vill veta får vackert smsa /ringa.

MVH Sara

*delvis kl*

Jag tror inte att ni behöver vara allt för oroliga för trängsel om ni åker dit på en vardag. Även om det lär vara liite extra folk så kommer det nog vara en liten piss i sjön om man jämför med folkmassorna som åker dit till helgen ;)

Inga westerngrejer alls när vi var där förra månaden. Däremot så ska de som önskar westernutrustning maila och önska detta till Gekås, vid tillräckligt många förfrågningar kan de börja ta in prylar. Så det är bara maila och önska!

(tips från en kvinna som jobbade där när vi stod och påpekade det trista med att det inte finns någon westernutrustning)

Usch, du får inte fresta oss såhär... :D

Sitter här uppe i Dalarna och letar i kalendern när jag kan åka (helst igår...):angel:

Ta det lugnt där uppe i Dalarna. Jag var på Gekås i fredags och du missar ingenting; tycker inte att det fanns så mycket speciellt alls. Köpte två par ridstrumpor och ett par tjocka ridvantar, mer än så hittade jag inte. :laugh:

De har en westernpad i fårskinn faktiskt, med fickor tror jag det var. Kändes faktiskt helt ok men köpte ingen då jag inte vill ha en fårskinnspad. Men den paden är också det enda hittills. Har sett någon typ av sadelfilt för några år sedan.

Var där i går och köpte nyponpulver, pälsglans och ett fleecefodrat regntäcke som var så snyggt att jag inte kunde låta bli!

Såg att det fanns ridoveraller men kollade inte pris.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka