Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

-KL-

Åker imorgon!

Hoppas hitta:

Gelpad
Composit stibyglar
Stigläder
Dressyrschabrak (rosa el brunt)
Lindor (rosa el bruna)
Ridbyxor (bruna)
Ridtröjor (rosa)
Skärp (till ridbyxor)
ridvantar
boots
dunväst
ev skydd

Haha kommer bli fattig trots att det e billigt!

:) // Pink

Då var shoppingen avklarad =) Mkt nöjd!

Skrittäcke 159:- var väl dagens överraskning som bara slank med och bara älskar mina nya fräsiga stibyglar ^^

20121006348.jpg

20121006351.jpg

*KL*

Någon som ska dit och vill kolla om där är några Jacson fleecefodrade regntäcken med halvhals i 155?
Och ett helblått ländtäcke med ev reflex i vattenavvisande material med fleecefoder eller annan fodring? Stl Full eller L/XL

;)

Vilka fina saker du hittade! Fanns benlindorna i fler färger? Fanns det några andra bra fynd inne?

Jag håller på att övertala min mamma och brorsans tjej om att vi ska åka ner på måndag, får se om jag lyckas! :laugh:

KL
Någon som vet om de har elagregat till staket nu? Jag tror jag har sett det tidigare där?

Åh jag som inte tycker om ullared måste säga att deras hästutrustning verkligen är kanon!! Förra året köpte jag nästan all vinterutrustning där i form av handskar och täcken osv!! Jag behöver dock lite av er hjälp! Kan någon tipsa mig om bra hemsidor på nätet där de säljer skjortor och västar inför höst och vår? Jag är ute efter de där mellan lägena. Jag har hittar denna västen http://www.stylight.se/Produkt/Adidas-Originals/Adidas-Originals-Padded-Vest-Weste-Dark-Navy2/ men jag vet inte riktigt om den kommer att fungera i stallet. Tipsa mig gärna om sådana liknande =) Vore guld!

Om ni åker, vill du kolla efter det jag frågade efter för några inlägg uppåt sedan? ;)

*lånar knapp, hugger sista*

Var där i fredags, lite besviken på urvalet men fick med mig alldeles för mkt hem iaf. Däremot inget oplanerat, alltid nåt =)

Blev några sådana här i olika storlekar, fleecefodrade regntäcken med halvhals, 349:-
CIMG1097.jpg

Några stycken av världens bästa ulltäcken, SUPER passform, har sen innan också.
Tyvärr hade de världens fulaste färg den här gången men det får jag leva med... Syns inte tydligast på bild men det är rutigt i lila samt en ful blå färg :crazy: 299:-
CIMG1123.jpg

Cremefärgat schabrak från Catago 99:-
CIMG1134.jpg

Skitsnyggt dressyrschabrak från Jacson 149:-
CIMG1139.jpg

Några ofodrade regntäcken 149:-
CIMG1143.jpg

Lila och röda stigbyglar, 149:-/par
CIMG1148.jpg

Regnrock 399:-
CIMG1113.jpg

Två snygga rundsydda träns med spännena i nacken och inåtvända spännen vid bettet. Inkl tyglar, tyvärr med gummi på insidan :( 249:-/st
CIMG1107.jpg

Sen blev det några grimmor och en hel hög med Catago boots att ha i hagen (silver, guld, brons, 60:/st).
Glansschampo, Firefox pälsglans, ridstrumpor och annat smått och gott.

Åh dressyrschabraket vill jag ha! Vad fanns det mer för roligt?

Jag har övertalat mamma så vi åker ner på måndag!

Kollade inte så noga på annat eftersom jag tyckte att jag handlade alldeles tillräckligt bara genom att följa listan på vad som behövdes till gänget här hemma...

Jättefina grejer du har köpt:love:

Vad finns de rosa regntäckena i för storlekar?? Vilka färger finns stigbyglarna i förutom röd och lila??

Mvh anaby:)

Helt off topic men har du kapat pannluggen på H!? Han som var så fin i sin lååånga pannlugg! Han kunde ha gett lite av den till Texas, den syns inte ens på henne :(

Du råkade inte få ett ulltäcke över i lagom storlek till min fläckiga dam? :angel:
Vad är det för nosgrimma på de rundsydda tränsen du köpte?

De fanns i 95 och 115, inte många kvar.

Stigbyglarna fanns även i rosa, samma skrikiga färg som regntäcket =)

Ellipsis, japp, här kapades för fullt en kväll. Vet inte vad jag tycker än men den växer ju ut... =)

Det är helt vanlig achengrimma på tränsen.
Dessvärre inga ulltäcken över.

Jag har den regnrocken och det är inte något prassligt material. Utan känns riktigt ok i materialet, kraftigt. Är en super rock, har använt min mkt och den håller tätt. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka