Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Var igårkväll en snabbis på gekås då mamma behövde köpa kläder till några äldre anhöriga så prioriteten var inte alls hästavdelningen. :eek:

Men däremot behövde kusinbarnet ridkläder (storlek 130) och där var ett bra utbud! En mycket fin jacson jacka för runt 200:-

Till min egen lilla häst hittade vi ett jacson täcke som vi inte kollade upp ordinariepris på utan chansade och betalade 699:- för ett stretchigt vintertäcke med avtagbar hals som andas. Väl hemma verkar ordinarie pris vara 1999:- :love::love: så de var ett bra inköp där täcket dessutom passade! Något litet men inte så de stör tack vare stretchen.

8-0528_6.jpg

Bilden är inte min utan är tagen från! http://www.horsemeup.se/media/catal...8eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/-/8-0528_6.jpg

Annars blev de bara nosludd till hackamoret, gummiband och en mössa till mig! :crazy::)

KL

Nån som vet ungefärligt pris på vanligt svart träns utan krusiduller i storlek full på Gekås? För det antar jag att dom har i alla fall? :o

Du kan säkert få tag på ett för sådär 199 kr skulle jag tro... Om du har tur kanske ännu billigare ;)

*KL*

Det är dåligt med bilder här!! :bump:

Ska ner om lite mer än en vecka.. Vill se bilder!

*kl*
Hur e utbudet på ländtäcke? Funderar på ett JH på hööks men ska till Ullared på måndag så kanske ska vänta då? Blir nog även nåt schabrak, lite ludd och boots.
Och pälsglans ;)

kan du inte :confused: ush jag tycker inte om photobucket det är ju inte enkelt någonstans :mad: ja det var ju tråkigt vet tyvärr inte hur det fungerar.

Du måste högerklicka på bilden och sedan kopiera bildwebadressen som du sedan klistrar in i rutan som kommer upp när du klickat på bildikonen. :)

Antar att det var den här bilden du ville lägga ut ?
sadel080.jpg

men tack vad snäll du är :)

jag måste prova om jag klarar det här :)

nä jag hittar inte bildwebadressen. Var finns den?

Det är samma som URL numret. Du får nog högerklicka på själva bilden, då kommer det upp en ruta och gå in på bildinformation. När du kommit in där så står det URL under bilden och det kopierar du och klistrar sedan in i den lilla rutan :)

Lycka till :)

Jag hittar inte adressen, när jag högerklickar på bilden kommer det upp att adressen inte är tillgänglig. Förstår inte att det ska vara så omöjligt för mig.

Hur är regn och vintertäcken? Är dom vattentäta? :)

Åh jag måste få flika in! Jag köpte ett ofodrat regntäcke i augusti förra året, det används från mars-april till november ungefär, och det är så himla bra! Det läcker aldrig in, är bra passform på det, och inte en skråma! Min häst har haft sönder säkert fem täcken, men detta är helt och används ändå mest av de täcken hästen har (används "själv" på sommaren och över stalltäcken på hösten/våren). Helnöjd! Tror det kostade 299 eller något, investering för livet kan man nog kalla det ;)

dsc_1083_5095ae25e087c36939fc1f88.jpg

KL

Imorn ska jag till gekås :) det är inte så mycket som står på inköpslistan i hästväg förutom vitaminer, linfröolja och äppelcidervinäger men vi får väl se vad man kan hitta :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka