gul_zebra
Trådstartare
Dum fråga kanske men under 2026 fyller jag 40 år och min sambo fyller 60. Givetvis vore det roligt med ett 100-årskalas
Vi brukar vanligtvis inte fira så mycket utan när jag fyller kommer den närmsta familjen på tårta och när han fyller brukar det bli gemensam middag på ett thaiställe med de närmsta bara, inget extra bara för att det är jämnt. Ingen av oss är direkt "kalasiga" och det vore kul att göra ett undantag när vi ändå blir 100 ihop, om än inte jättekalasigt då heller
Jag testade googla och hittar typ ingenting, det kanske inte är något folk gör längre? Jag funderar mest över tidpunkt - sambon fyller i februari och jag i augusti så det skiljer ju ett halvår. Vad är kutym, läggs det när som helst, mellan födelsedagarna, när bägge fyllt? Finns det öht någon kutym kring det här?
Jag testade googla och hittar typ ingenting, det kanske inte är något folk gör längre? Jag funderar mest över tidpunkt - sambon fyller i februari och jag i augusti så det skiljer ju ett halvår. Vad är kutym, läggs det när som helst, mellan födelsedagarna, när bägge fyllt? Finns det öht någon kutym kring det här?