aiquen
Trådstartare
Igår när jag startade min dator dök det upp en liten ruta som meddelade att jag tycktes ha onödigt många genvägar som inte används, på mitt skrivbord. Jag höll med om detta och tryckte på den lilla rutan, varpå någon slags rensning av gamla genvägar startade. Tyvärr hängde sig datorn mitt i alltihop och när jag startade datorn nästa gång dök inte samma ruta upp, så nu kan jag inte hitta denna lilla rensningguide. Är det någon här som vet var jag kan hitta den och om det kan vara effektivt att köra något sådant ibland? Jag är annars en väldig slarvmaja vad gäller min dator, så det ser ut som kriget i den. Nu har jag som tur väl är inte så mycket i den här datorn än eftersom den är ny, så om jag kan hålla ordning på den från början vore det ju bra.
Sen har jag laddat ner ad-aware igen. Det var ganska längesedan jag använde det programmet nu och jag börjar förstå att jag nog aldrig riktigt satte mig in i det förra gången jag hade det. Min engelska är dessutom inte den bästa, så jag känner att jag måste fråga någon denna lilla fråga:
När programmet har sökt igenom datorn på jakt efter tracking cookies och allt vad det är, hamnar ju de hittade filerna i någon form av karantän. Därifrån går det ju sedan att radera filerna (eller?), är det att rekommendera eller ska de ligga där de ligger, i karantän?
Någon som är insatt i programmet?
Sen har jag laddat ner ad-aware igen. Det var ganska längesedan jag använde det programmet nu och jag börjar förstå att jag nog aldrig riktigt satte mig in i det förra gången jag hade det. Min engelska är dessutom inte den bästa, så jag känner att jag måste fråga någon denna lilla fråga:
När programmet har sökt igenom datorn på jakt efter tracking cookies och allt vad det är, hamnar ju de hittade filerna i någon form av karantän. Därifrån går det ju sedan att radera filerna (eller?), är det att rekommendera eller ska de ligga där de ligger, i karantän?
Någon som är insatt i programmet?