German Line Kandar!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 124
B

**BORTTAGEN**

Är jöh rätt så billigt. Bara ~1000:-.
Mn är D någon som har D som kan säga om D är bra kvalité på lädret??
Undrar även om man kan ta bort nackstyket O ha D som vanligt träns? Ska använda som vanligt O även som kandar.

Hej!

Är också nyfiken på German Lines produkter. Någon måste det väl finnas som åtminstone sett produkterna?? (ex. kandaret)

Vart köper man dessa produkter? Finns det någon hemsida? Mvh // Frida

har iofs inget med inlägget som sådant att göra men snälla snälla, kan du inte skriva så man förstår! :crazy: det blir jättejobbigt att läsa när det är massa förskorningar och sådant :)

Och tillbaka till ämnet, har känt och klämt på german line tränsen men äger inget själv, kandaret är fint men jag tycker det ser lite klumpigt ut, man ska nog ha en häst med ganska grovt huvud om det ska se riktigt fint ut. Kvaliten på lädret verkar dock bra.

Jo, tror att det är Willab som har dem. Har dock inte sett kandaret i verkligheten och var därför nyfiken..

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
861
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
464
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Buke är som livet självt, det går vidare och åsikter ventileras, sorg och glädje delas :love: För mig har Buke varit en stor tröst de...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka