German Line Kandar!!

B

**BORTTAGEN**

Är jöh rätt så billigt. Bara ~1000:-.
Mn är D någon som har D som kan säga om D är bra kvalité på lädret??
Undrar även om man kan ta bort nackstyket O ha D som vanligt träns? Ska använda som vanligt O även som kandar.
 
Hej!

Är också nyfiken på German Lines produkter. Någon måste det väl finnas som åtminstone sett produkterna?? (ex. kandaret)
 
Vart köper man dessa produkter? Finns det någon hemsida? Mvh // Frida
 
har iofs inget med inlägget som sådant att göra men snälla snälla, kan du inte skriva så man förstår! :crazy: det blir jättejobbigt att läsa när det är massa förskorningar och sådant :)

Och tillbaka till ämnet, har känt och klämt på german line tränsen men äger inget själv, kandaret är fint men jag tycker det ser lite klumpigt ut, man ska nog ha en häst med ganska grovt huvud om det ska se riktigt fint ut. Kvaliten på lädret verkar dock bra.
 
Jo, tror att det är Willab som har dem. Har dock inte sett kandaret i verkligheten och var därför nyfiken..
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 369
Senast: kurakosz
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 222
Senast: LiviaFilippa
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 703
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp