Gissa ras.

Är inge hundmännska men gillar alla djur. Så jag tro iallafall att pudel är en av raserna men vad mer kan jag inte komma på.
/Sofia :cool:

vågar knappt gissa det är säkert heeelt fel, men jag gissar på att det är pudel och nån schnauzer (stavas??) kanske?

Hihi :Dalla förslag hitils är defenetivt fel en ledtråd är tyskland och en anan ledtråd är storbritangen.Nu ni är jag jätte snäll i mot er. ;)

skulle också gissa på pudel och schnauzer, fast det va ju tydligen fel... vad kan det vara då...? :confused:

Nä, jag e nog för trött för o komma på en brun/svart ras från tyskland.
Om det inte är en pinscher? :)

Hon är ingen pudel, labbe,golden,pncher,schunazer,doberman, rotvaler, pumi,bovier el briad.

Därimot har hon OES i sig.
Den andra rasen är tysk, svart/brun och titta på bak kroppen på henne.Hmm vad kan det va? :angel:

Hmm, det var svårt. Hade nog också gissat på pudel. Tuff hund (till utseendet åtminstone) var det iaf :)

Hur trött är man när man inte kommer på att schäfer är en brun/svart ras från tyskland :o

Och är det inte lite räkstjärt på den första bilden? hm..

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Capybara
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 815
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 673
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 319
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka