Gissa tävlingsplatsen

Sv: Gissa tävlingsplatsen

Men det är jag som dömer:d och det duger inte med en stockholmsförort som svar vi har ju faktiskt 6 tävlingsplatser i stockholm med omnejd:cool: Så Prins_Rollo svarade helt rätt:bow:

Okej, jag fortsätter väl då.
Denna är nog alldeles för lätt..
Men brist på bilder.

Senast ändrad av en moderator:

En lite svårare (??) bild eftersom det är lite som syns men jag vet att vi är en drös som varit där.

Inte jag, men fotograf.
13627477.jpg

Jepp, trodde det skulle bli svårare eftersom bilden är från 89-91 eller något :D

Hindret finns ju inte idag utan det var med när de hade motsvarigheten till ** klass

Hehe var publik på bland annat tågarp och trolleholm i början på 90-talet innan jag själv började med fälttävlan.

Jag sitter på jobbet och har ingen bild så ngn annan får sätta in bild så länge.

Jag som är så iglig helatiden tar mig friheten och lägger in en. denna är dessutom jätteenkel ;)

KopiaavsavonaTerrng.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 624
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 779
Senast: Ginne
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 217
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 692
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka