Glapp kontakt?

Sparrisen123

Trådstartare
Jag får upp meddelanden hela tiden. Varannat "en kontakt har dragits ur" och en "en kontakt har satts i". Det kommer så fort jag lyssnar på musik i högtalarna. Sladden sitter som den ska. Är det glapp inne i datorn då eller?
Det blir inte så när jag lyssnar med hörlurar (=annat "hål", jag är så oteknisk så jag inte vet vad de heter :o) så det verkar vara högtalarna bara. Och som sagt, sladden sitter.

Sv: Glapp kontakt?

leta upp mjukvaran som skickar upp varningen och stäng av den istället. om hörluraran funkar som de ska så borde det bara vara där felet är.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan... 2
Svar
25
· Visningar
3 132
Senast: Trasten
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 544
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 683
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II