Glasögonen

Glasögonen som finns längst upp till höger i lästa trådar, vad är det till för ?
Har försökt klicka på den men det hände inget.

Är bara nyfiken ;)
 
Inne på respektive forum verkar de vara för vad de säger, dvs de berättar att jag bevakar tråden (om ja ghåller pekaren över symbolen säger den det). Tex på Senior visas den vid de trådar jag skrivit i och på de jag manuellt valt att bevaka.

När jag klickar på "Nya inlägg" verkar dock bevakningsknappen gå bananas, där är många fler trådar "bevakade" fast jag inte har dem bevakade egentligen?

Men i grunden ska den väl vara för att visa att en tråd har en bevakning på sig, men just nu verkar det ligga något fel på den emellanåt.
 
Aha, då förstår jag intentionen med glasögonen fast jag har inte sett meddelandet då jag till 99% använder mobilen.

:D
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: Gunnar
·
Tjatter Var och kollade synen för jag behöver solglasögon med styrka. De tyckte jag behövde nya vanliga också då paret jag har tydligen var för...
2
Svar
29
· Visningar
2 440
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Gunnar
·
Fritid Mina glasögon åkte i stallgolvet igår när jag stod och raspade hästens hovar och det blev en rispa i det ena glaset. Är det någon som...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp