Glasögongropar

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Enya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 107
Sv: Glasögongropar

Japp det har jag. Fast det har min man också och han använder inte glasögon mer än ett par gånger om året typ!

Jag blev kallad missbildad i går när vi insåg att det bara var jag som har gropar av de som träffades i går! :D
Har du haft dina alltid? Jag är ju en glasögonorm och har glasögon hela min vakna tid så det är kanske inte så konstigt jag har dem :D

...Ja, det har jag. Det är ingenting som jag funderat på. Antog att folk såg ut så? Jag ska känna på PV senare ikväll...

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Om en hatt är crushable borde det betyda att den är krossbar vilket inte låter som något positivt i mina öron, men jag misstänker att...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: MiaMia
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
767
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18