JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
globus ordo equester-mars?
Sv: globus ordo equester-mars?
raka ryggar (möjligtvis något svängd). passar "den moderna sporthästen"=lång, hög, smal manke.
Min pålla har en väldigt stor manke och rak rygg och på henne ligger den super.
på bilden ser det ut som att hon har väldigt svängd rygg men det är en synvilla
men manken får plats i alla fall!
En putt!
Fler som testat den nu?
Jag har kvar min och älskar den, haft den på alla hästar sedan köp och är supernöjd. Den har varit med om ett par vurpor genom åren men ser riktigt fräsch ut (i alla fall om man putsar den lite
).
Undra om den öht kan passa mitt djur. Rak, inte bred och allt åker bak. Har nu en Bates Momentum.
Jag har en! Passade inte alls på Bruce och Athena men Marlin med mycket manke kunde ha den. Inte för att jag hann rida så mycket i den... Just nu är den dock hos RebeccaJoli
Hej kan inte ni som har sadeln berätta va ni tycker om den och gärna vissa bilder på den bruna då den ser väldigt olika ut i färgen på det bilder jag sätt, har provat en svart som passade både mig och hästen
Utrustning
Hittar typ ingen info om sadeln ordo equester mars, vet någon något om denna sadel? Vilka ryggar passar den? Passar den lång och hög...
Utrustning
Min Prestige Leonardo är för uppbyggd bak och för smal i kanalen för hästen vi lagt den på, så jag spånar på möjliga "efterträdare"...
Utrustning
Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Utrustning
Det börjar bli dags att leta hoppsadel till min häst nu. Dock är det flera år sen jag köpte sadel senast och nu står jag här utan en...
Hönstråden II
Lantbruksdjur Hur ska man tänka vid byta av tupp?
Jag har en tupp nu, 4 år gammal, men tidigare i vår köpte jag en yngre unghöna (då många av mina...
__sofia__
20 minuter sedan
Svar: 1 937
Visningar: 187 523
Djur
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Morgonpromenaden för oss igår var också av det bättre slaget — soligt men svalt, och ännu inga mygg..!
Brie
25 minuter sedan
Svar: 557
Visningar: 34 214
Hund
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Nej det gör det nog inte.
Men SKK är ju mycket mer än ett register och har ett syfte och stadgar där blandrasaveln inte alls stämmer...
Fetaost
38 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 135
Hund
Köpa stolpar
Anläggning Med stöttor riskerar du inte att stolparna börjar luta inåt efter ett tag. Band och tråd behöver spännas ordentligt och då är det hörnen...
Kristall10
26 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har också två träns från the Equemist.
Väldigt nöjd med båda hittills.
Har även haft träns från PS som jag gillade mycket och hade...
Hedwig
49 minuter sedan
Svar: 1 321
Visningar: 102 630
Grenar
Chat GPT
Gnägg Nej jag använder bara gratis och den minns saker som jag skrivit eller frågat om tidigare
Malibu_Stacy
49 minuter sedan