Glossybox!

Sv: Glossybox!

kl
Fick min första box idag. :) Fortsätter väl med någon till men det var väl inget himlastormande i boxen för mig. Lack älskar jag så det var roligt, men använder inte lipgloss och behöver inte mer volym i barret heller. Men det finns väl någon kompis som blir glad istället :D

Ja, det är ju kanon när det är något man inte är nöjd med! Jag langar över på min mamma och mina kompisar när det är lämpligt. Sedan tycker jag faktiskt inte att man kan ge bort en produkt i full storlek i present också om det är något som verkligen passar mottagaren. Jag skulle ju inte göra det om någon fyller jämnt t.ex, men om det bara är något litet till en bekant på födelsedag eller som middagspresent tycker jag absolut att man kan göra så.

Jaa det är ju faktiskt också smart! Så långt tänkte jag inte ens..!
Är det oftast "små" produkter man får full size på? Typ som läppglanset? Eller kan det vara större saker också?

kl

Fick boxen igår och jag är för en gångs skull nöjd:D

Fick:
Nagellack från China Glaze (silver-bling) - Gillar färgen och gillar generellt CG så tror det kommer vara fint på naglarna
Läppglans rosaaktigt - fint och luktar gott
Läppbalsam + rouge - fint på läpparna, har ej testat på kinderna
Volymspray från Sebastian - Kul, kommer testa inom snar framtid
Fransböjare - Kul att som om det är någon skillnad på denna som kostar 200 kr och på den jag köpte på Ullared för 5 kr :D

Fick samma som du men istället för läppglans fick jag elisabeth arden eight hour cream (ALLTSÅ är det en pik att jag börjar bli GAMMAL?) :P

Fast öh, EHC är ju världskänd som vårdande. Det är ju inte direkt ageing om den.
Jag fick den också. Har använt EHC sen jag var typ 11...

Jo det förstår, men för mig kändes det som att ett lipgloss är mer riktat mot yngre än den krämen iaf. Å sen var det ett skämt :)
Jag kommer säkert ge den till mamma så hon blir nog glad. Jag smörjer aldrig in mig och kände inte till krämen innan. Men hon gör det säkert!

Oj, då har du verkligen missat något. ;)
Krämen är super till supertorra läppar btw, min räddare i nöden på vintrarna. Mycket mer värt än ett läppglans som man redan har trettiosju av. ;)

*kl

Jag fick ett turkosglittrigt Chinaglaze, sebastiansprayen, figs&rougebalsamet, ögonfransböjaren och läppglanset från pierre renee (?). Tyckte om allt egentligen, var en väldigt bra box! Pierre renees produkter har så fula och "billiga" förpackningar tycker jag, men jag fick en fin färg och den luktar väldigt gott. Kan vara bra att ha med sig typ i partyväskan där det lätt kommer bort grejer eller så. Är mest glad över Sebastiansprayen, ska testa den idag!

KL

Istället för nagellacket eller Elisabeth Arden fick jag.... en skitbillig silvereyeliner (40 kr står det att den kostar, jag tror nog inte att någon ens skulle betala det för den skiten). Blev SÅ missnöjd!! :meh: & så två läppgrejer i samma låda, känns lite väl. Förutom det fick jag sprayet och ögonfransböjaren. Nu kommer jag ha tillräckligt med dots för en gratisbox, så tror det får bli min sista.

Jag kan tipsa om att det finns grupper på FB där man kan byta bort skönhetsprodukter, smink, innehållet i Glossybox osv om ni är missnöjd med något. Det finns alltid någon som vill ha det ni inte vill. ;)

Problemet med det är att då måste man hålla på o packa och skicka grejer, eller mötas upp osv. Alldeles för bökigt imo. :p

Nu har jag också blivit prenumerant. Fick ett meddelande nyss att första boxen var på väg hem till mig. Ska bli kul att prova!

Hade aldrig hört talats om Glossybox innan jag stötte på den här tråden.
Jag är lite dumsnål när det kommer till skönhetsprodukter, köper sällan och det jag väl köper "snålar" jag med så att jag tillslut får slänga eftersom det hinner bli gammalt.

Men nu blev jag så otroligt nyfiken att jag bara var tvungen att beställa en, med löftet till mig själv att jag skulle "slösa" med sakerna jag fick :D

I dag kom första boxen och jag är SÅ NÖJD!!!! Kommer absolut att fortsätta och antagligen tvinga på min man en manbox också!!!

Nu har jag fått hem min första låda..
Ni som prenumererat ett tag och fått ett gäng lådor- Någon som hittat ngt roligt/ smart användningsområde till dem? Att ha dem som förvaring till småsaker är väl det första jag tänker på... Tycker lådorna var rätt fina så ngt kan man nog använda dem till...?

honung visade en bild på en fint ihoplimmad byrå, kanske en länk till hur man gör vore något för oss andra? :D

Jag har nog 18 lådor tror jag, jag har sparat den som kom i silver, resten har sambon lagt beslag på. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 976
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023