Glossybox!

Sv: Glossybox!

*kl*

Limited editionboxen beställd!
Tycker temat verkar väldigt lovande. Hoppas på att få se någon av mina brittiska favoriter i boxen :bump:

Jag är inte så klipp och klistrig av mig -tyvärr för byråarna är superfina - utan jag gör det enkelt för mig och har mina gamla boxar som sminkförvaring!
Passar perfekt.

Jag är inte heller så pysslig av mig.. så än så länge får det nog bli någon förvaring av lådorna.. Kanske kommer på ngt att använda dom till efter att jag har fått ett gäng.. Har ju bara en låda än så länge...:)

kl

Trodde att jag skulle få en Hööks-katalog i lådan idag. Istället låg där en Glossybox!
Känns som att de tagit in prenumeranternas klagomål på sena leveranstider och börjat skärpa sig!

Någon mer som fått sin turkosa låda?

Jaa! Jag fick min igår. Fick Höökskatalogen idag ;) haha.
Jag är faktiskt jättenöjd över sakerna den här gången :) Känns som att jag nog kommer använda det mesta :)

Först smörjer du in ansiktet med dagkrämen, sen smörjer du in primern. Den gör att sminket håller bättre.

När var det den skulle dyka upp? Eller har man inte fått veta det?
Jag blev paff när jag såg att det stod typ Inaktiv elr liknande med röd text på den, tänkte att jag blitt senil och bara trott att jag betalt den men sen såg jag att det stod ju ett ordernr under så jag mindes rätt. :) Ser fram emot den!

Jag fick min idag!

Fick:
Kevin murphy torrschampoo (nej tack, jag gillar inte torrschampo, har precis gett bort det jag fick förra gången :()
Nail inc Nagellack (fin färg, dock har jag liknande färger sedan tidigare)
Anatomicals rose-dusch (luktar verkligen rosor!)
Goldwell hårinpackning (helt ok, mitt hår behöver det:p)
Beautybird foot gel (kul att testa, särskilt nu på sommaren;))

Har avslutat min prenumeration då jag har fått väldigt mycket jag inte använder, känns helt enkelt inte värt det just nu. Kanske återkommer senare men nu räcker det för ett tag. :)

kl

jag fick min sista box igår. Beställde en sexmånadersprenumeration för att testa, och nu har den alltså gått ut. Jag tänker nog inte fortsätta, för även om jag fått en del godbitar så har majoriteten varit sådant jag inte haft användning för/känts som om det inte är värt det vad gäller produktvärde vs. boxkostnad.

Den här gången fick jag iallafall en duschgel (den... tredje? på 6 boxar tror jag), en fotgel (kan vara bra), nagellack (tredje eller fjärde, men en helt okej färg, återstår att se om det är ett bra lack), en mascara (kan bli spännande, det är iaf första gången) och en hårinpackning för färgat hår, men som ska vara bra även för ofärgat (vilket jag har).

Kanske tar upp det igen i framtiden, men säger som Emtherlia, nu räcker det för ett tag :p

Jag fick samma saker och har också avslutat prenumerationen, detta fick bli sista boxen iom att den var inväxlad. Tänkte beställt brittiska boxen som avslut, men den var ju slutsåld :(

Typiskt att jag just handlat 3 fullstora Baptiste torrschampo och 1 från PROFFS sista månaderna... Har torrschampo som räcker i ett par-tre år framåt nu :p
Har lite svårt för rosdoft (får kli i näsan), men jag ger duschkrämen en chans.
Fotgelen var välbehövlig när man traskar runt i stålhätteskor större delen av dygnet.
Hårinpackning/treatment var också mycket välkommet till mitt sommartorra hår.
Nagellacket var betydligt snyggare på naglarna än i flaskan.

Är rätt nöjd! Lite otajmat med torrschampot bara :)

Mitt torrschampo hemma är snart slut så jag byter gärna den till mig! Har massa oanvänt smink att välja på som betalning. ;)

*knapplån*

Har nu fått min brittiska låda, jättefin karton!

Innehållet var bra, men jag hade ju också kallt räknat med att allt inte var för mig eftersom jag aldrig sminkar mig (en gång om året, till julbordet - räknas det som regelbundet?).

Torrschampo, läppstift, Eyeliner, handkräm, allroundkräm, nagellack (vitt) och topcoat.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 976
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023