Glossybox!

Sv: Glossybox!

Det är tydligen 11 varianter av innehåll i boxarna, och många klagar på att de fått identiskt innehåll i boxen tidigare. Dotterns box innehöll:
Guldmascara med inbyggd eyeliner på borsten (ehh..guld. :crazy: )
Aco fotcreme
Någon slags makeup-remover som var värd 49 kronor - ser ut som något man köper på ullared i något billighetsställ
Sheer cover
Och någon primer. Blaha blaha.

Exakt det fick jag också. Tyckte det var en mellanbox varken bra eller dåligt

Jag fick detta:

Kérastase - Spray á Porter
Garnier - 5 second perfect blur
Elizabeth Arden - Optimizing skin serum
Océane - Make up remover pen
Sheer Cover - Lid to lid highlighter

läste ngt om att Glossybox skulle ha ett samarbete med klädmärket Dagmar. men jag förstod inte om det var nästa månads box som kommer automatiskt eller om man skulle beställa den extra?

Som jag uppfattade det så gäller det novemberboxen, alltså den man får genom prenumerationen.

jag testade den igår och de va inte så illa faktiskt.. nu brukar jag aldrig ha rött men ska testa att ha det ut nån dag =)
det finns ju rätt många som använder rött och rött/vinrött är ju inne nu tydligen

Jag fick en sån för ett par månader sedan och tycker den är absolut stenvidrig. Den ligger nu i maskeradlådan och väntar på lämpligt användningsområde!
Gärna vinrött men inte orangerött för min del.

Jag prövade den bruna eyelinern- mascaran. Men jag blev lite fundersam. Jag använde den som eyeliner och jag märkte att man fick vara noga med att bara använda yttersta spetsen. För jag råkade luta den lite och då gjorde det ont! Den var lite kantig..så då måste man använda den absoluta spetsen..lite märkligt.:)

*kl*

Har fortfarande inte fått oktoberboxen. Hoppas den kommer idag!

Är förövrigt på jakt efter ett läppstift som man fick i någon av förra årets sista boxar: model o co, det rödbruna som var kombinerat läppstift/läppglans.
Är det möjligtvis någon som har det, och kan tänka sig sälja det för en slant? (Ska såklart då vara nästintill oanvänt, vet att många inte gillade det eftersom färgen var lite knepig. Jag har dock älskat det, och gråter blod nu när det har tagit slut!)

kl
jag fick:
Monu illuminating primer spf 15
Sheer cover lip to lid highlighter bronze
Pureology Sea-kissed texturizer
Hotmakeup multi eyeliner mascara
Oceane makeup remover pen

Ganska okej ändå. Jag har velat testa en primer så det känndes kul att få, remover pennan tyckte jag också om. Men den där eyeliner maskaran i nån slags blå glitter lila färg den avskyr jag dock. Highlighter har jag aldrig använt. Saltvattensprayen ska jag iallafall testa! :-)

Tycker själva boxen ser ball ut! :D
Och det de talat om att man får ska ju tydligen vara asbra, så bara den är ju nästan värd det :p

Dotter kunde inte låta bli att ta en box till, så jag fick smsavisering idag från posten. Bör vara här i morgon förmiddag.

Varje gång det är dax för box igen blir jag förvånad att en till månad gått.
Fick sms igår att den lämnats in så kommer väl idag eller närmsta dagarna.
Funderar på om jag ska fortsätta eller sluta med boxen.. kanske göra uppehåll ett tag..Har så mkt smink/ skönhetsprodukter så jag behöver inte fler. Men jag fortsätter för jag tycer det är kul att få en present varje månad!:)

Jag är lite småsur, hoppas novembers Dagmar-box kommer den här veckan, annars är vi ju inne i december.

Ändå gick jag på nästa knep, och beställde The Golden Box när den släpptes i måndags. Jag är verkligen en lättlurad djäkel :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 974
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka