Glossybox!

Sv: Glossybox!

Kom igår. Puder, nagelbalsam, schampo, läppglans, duscholja och en ögonmask. Och så presentkorten på filmerna.

smått men helt okej :)

För långsam ;) dock lite irriterande när man blir medlem i mitten av september att det sedan är 1½ månad tills man faktiskt får sin låda. Vill ha paket nu.

*kl*

Jag slutade efter min gratisbox och hittade nu i veckan (några månader senare) boxen i hyllan med alla saker kvar i den, så intressant blev det på slutet ;)

En vän till mig blev medlem i mitten av september och har fått lådan som kom förra veckan/den här veckan.

Och jag blev meddelad att det skulle bli oktoberboxen som skulle bli den första på min prenumeration..?

Okej, ja hon skulle få september som första. Då kan det varit att den tog slut innan du gjorde en prenumeration.

Hihi, jag får även nästa månads låda gratis. Kul att man har vänner man kan värva! :D

Förresten, ögonmasken man fick med, ska den kylas ner eller värmas?

Nu är det dax igen att gå och hämta ut boxen. varje gång jag får ett sms om det blir jag förvånad över att en ny månad har gått!:) nästan som julafton!

Senast ändrad:

*knapplån*

jag fick bara en sak som jag inte har användning för i min box och det är bara för att det är en färg jag inte använder/passar i.

jag gillar typ alla mina boxar :) finns alltid nått som jag gillar i dom

Jao, så är det ju. För 139:- är det ju faktiskt bra värde i snitt på alla saker, men det har varit lite spretigt och uddai användningsområden tycker jag...vi. Vi pausar med boxen ett tag, tar kanske upp det igen senare.
Det var en snygg sak i lådan att ha på kinder ögon och dekoltaget som dotter gillade, och en bra sak till mina fötter som jag fick. Resten var sisådär.

Jag är riktigt nöjd med denna månadens! :)

Jag också, det är min första box och det var bara grejer som jag absolut kommer att använda. En primer, ett serum från E.A., en spraygel (som dock kommer att bli en del av mannens julkalender i år eftersom han använder sådant oftare än mig), en bodylotion och pudret från Sheercover.

KL

Jag fick min första förra månaden och var rätt nöjd. Men denna vettefasen om jag gillade så mycket... Kändes inte som att bronzern passade så bra nu mitt i hösten? Och fotkrämen luktade som vilken som helst (tyvärr)...

Det är tydligen 11 varianter av innehåll i boxarna, och många klagar på att de fått identiskt innehåll i boxen tidigare. Dotterns box innehöll:
Guldmascara med inbyggd eyeliner på borsten (ehh..guld. :crazy: )
Aco fotcreme
Någon slags makeup-remover som var värd 49 kronor - ser ut som något man köper på ullared i något billighetsställ
Sheer cover
Och någon primer. Blaha blaha.

jag fick:
* kerastase laque couture. hårspray
* monu illumating primer spf 15. primer som är lyster och ljusreflekterande. ska testa den imorgon
* Elizabeth arden optimizing skim serum. ska jämna ut och ge fin lyster. ska testa den med om nån dag
* jelly pong pong lip blush. rätt läppglans/stift. fel färg men verkade fin annars
* sheer cover lip to lid highlighter. bronzer/highlighter.. testade den idag men hade fel borste så det blev för skarpt så jag fick rädda det i panik haha

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 974
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka