Bukefalos 28 år!

Gnäggtrådarna har nu flyttat ihop med Hästmänniskatrådarna

Sv: Gnäggtrådarna har nu flyttat ihop med Hästmänniskatrådarna

Nyfiken på motiveringen bakom detta?
 
Sv: Gnäggtrådarna har nu flyttat ihop med Hästmänniskatrådarna

Jag skrev en kort motivering i den andra tråden:
Jag har tyckt att dessa forum ligger ganska nära varandra och i samband med att jag inte kommer rensa bort gamla trådar efter flytten till nya forumet tänkte jag att det kunde vara lämpligt att slå ihop dessa.
I övrigt kan jag tillägga:
Att minska ned antalet forum bör göra menyn mer överskådlig och förhoppningsvis öka aktiviteten i de forum som blir kvar. Prefixen gör så man enkelt kan hitta de trådar som hade egna forum tidigare.
Tre forum har flyttat in under andra forum nu, jag har inga planer på fler sammanslagningar just nu.
 
Sv: Gnäggtrådarna har nu flyttat ihop med Hästmänniskatrådarna

Tack för svar. Låter vettigt!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 417
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 945
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 299
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp