Gnälltråd!

MidnightSoul

Trådstartare
Ursäkta mig men är ganska så fint irriterad och less på en viss person. Människan gnäller om att den inte har några kompisar. Vi hade bestämt planer, pratade om det dagen innan vart vi skulle träffas å tid, planerna var uppgjorda tidigare om att vi skulle gå och göra detta. Allt var bestämt å klart. Personen dök inte upp å hade inte ens brytt sig om att meddela att denna inte skulle komma.
Så jag fick höra med personen var på G eller inte efter att ha väntat ett tag å får på så sätt veta att personen inte kommer att komma.

Ursäkta mig men är det så konstigt att personen har brist på vänner om det är så den behandlar folk som försöker.
 
Ursäkta mig men är ganska så fint irriterad och less på en viss person. Människan gnäller om att den inte har några kompisar. Vi hade bestämt planer, pratade om det dagen innan vart vi skulle träffas å tid, planerna var uppgjorda tidigare om att vi skulle gå och göra detta. Allt var bestämt å klart. Personen dök inte upp å hade inte ens brytt sig om att meddela att denna inte skulle komma.
Så jag fick höra med personen var på G eller inte efter att ha väntat ett tag å får på så sätt veta att personen inte kommer att komma.

Ursäkta mig men är det så konstigt att personen har brist på vänner om det är så den behandlar folk som försöker.

Säg det till personen!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 945
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 251
Senast: Klara
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 468
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp